امام جمعه ایلام: خدمت در بهزیستی مقدس است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: خدمت در سازمان بهزیستی که با عزیز ترین قشر جامعه در ارتباط دارند بسیار مقدس و ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز یکشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی در دیدار با اعضای شورای معاونین این اداره کل افزود: این مجموعه باید نیازهای مددجویان و افراد دارای معلولیت زیر پوشش این سازمان را به نحو مطلوب تامین کند.

یکی از نیازهای اصلی مددجویان تامین مسکن بوده که باید در این زمینه این نیاز در اولویت قرار گیرد.

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار با اشاره به این که هم اینک ۳۸ هزار مددجو زیر پوشش خدمات حمایتی این سازمان قرار دارند افزود : این افراد از خدمات مختلف اشتغال ، مسکن، معیشت، تحصیل، درمان و غیره برخوردارند.

زهرا همتی با ذکر اینکه بهزیستی امروز بعد از گذشت چهار دهه از تاسیس این سازمان بیش از ۲۰۰ ماموریت را بر عهده دارد افزود: جامعه هدف این سازمان شامل افراد دارای معلولیت، سالمندان، زنان سرپرست خانوار، کودکان، دختران و زنان آسیب دیده و در معرض آسیب اجتماعی و مصرف کنندگان مواد مخدر هستند.

وی پرداخت مستمری، هزینه های معیشت، تحصیل و درمان، تامین مسکن، تسهیلات اشتغال، پوشش بیمه ای، نگهداری سالمندان و معلولان در مراکز، درمان مصرف کنندگان مواد مخدر، حمایت و نگهداری از کودکان بی سرپرست و حمایت از زنان سرپرست خانوار را از جمله بخشی از خدمات حمایتی این سازمان از جامعه هدف برشمرد.

پایان/

کد خبر 19791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد