فردیس | ادای احترام و غبارروبی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس

هر جا که عطر و بوی شهدا در آنجا پراکنده باشد خیر ، برکت و خوشنامی هم آنجا وجود دارد و بر ما واجب است تا همیشه با توجه به این مهم، درک و بینش انقلابی شهدا از آنها درس بگیریم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : در نخستین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی غبارروبی، عطر افشانی و گلباران مزارمطهر شهدا توسط  احمد محمدزاده رئیس شهرستان فردیس ، معاونین وجمعی از کارکنان این اداره صورت پذیرفت.  
شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه بر مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با آرمان های بلند امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا میثاقی دوباره بستند.
 در حاشیه این برنامه معنوی احمد محمد زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت : آنچه که امروز باعث به ارمغان آمدن آرامش و امنیت این مرز و بوم شده است جان فشانی همین شهدایی است که از جان، مال و خانواده خود گذشتند تا امروز ما در آسایش و امنیت باشیم .
 وی در ادامه احترام به مقام شهدا را امری واجب دانست و اظهار داشت : هر جا که عطر و بوی شهدا در آنجا پراکنده باشد خیر ، برکت و خوشنامی هم آنجا وجود دارد و بر ما واجب است تا همیشه با توجه به این مهم، درک و بینش انقلابی شهدا  از آنها درس بگیریم.

کد خبر 19787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد