برگزاری جلسه گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در بهزیستی آذربایجان غربی

جلسه گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در بهزیستی آذربایجان غربی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان دکتر سعید فریور در جلسه گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در جمع همکاران این سازمان که در اداره کل بهزیستی استان برگزار شد به نقش و اهمیت حفظ حجاب اشاره کرد و گفت: حجاب، عفت و پاکدامنی مربوط به همه بوده و باعث سلامت روح و جسم می شود و فردی می تواند در جامعه موثر باشد که صداقت، عفت و پاکدامنی در رفتار، کردار و پوشش او نیز نمود داشته باشد.

فریور با بیان اینکه مسئله حجاب و صداقت در کردار و رفتار به عنوان عامل تربیتی باید از دوران کودکی آموزش داده شود، تاکید کرد: آثار و نتایج مهم عفاف و حجاب در جامعه، ایجاد سلامت و آرامش روانی برای آحاد جامعه است.

وی ضمن قدردانی از زحمات همکاران بهزیستی در ارائه خدمات به جامعه هدف تصریح کرد: تمامی نیروهای فعال این سازمان صادقانه و با خلوص نیت با هدف کاهش آلام جامعه هدف تلاش می کنند که قابل ستایش و تقدیر است. 

فریور با بیان اینکه جامعه هدف بهزیستی افراد گرفتار و محروم جامعه هستند،بر لزوم سعه صدر و گشاده رویی در برخورد با این افراد تاکید کرد و افزود: همه افراد جامعه هدف با توجه به فشار اقتصادی، تورم و شیوع کرونا در شرایط سختی زندگی می کنند لازم است تا میتوانیم علاوه بر دستگیری از این افراد با رفتار و اخلاقی پسندیده برخورد کنیم. مدیرکل بهزیستی استان بااشاره به اینکه با توجه به شرایط فعلی تعداد مددجویان افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: ۲۰ هزار خانوار برای دریافت خدمات بهزیستی پشت نوبت هستند.

وی بابیان اینکه فطرت انسان پاک و بی غل و غش آفریده شده و انسانی که هم در ظاهر و باطن یکسان باشد قابل اعتماد است، گفت: دنیا محل گذر است و باید ما به عنوان اشرف مخلوفات با الگو گیری از ائمه راه صداقت، درستی و دستگیری از نیازمندان را چراغ راه خود قرار دهیم.

گفتنی است در پایان جلسه از همکاران بهزیستی استان با اهدای لوح سپاسی تقدیر شد.

کد خبر 19786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد