آیین واگذاری 55 واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان 

همزمان با آیین واگذاری ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور؛ 55 واحد مسکونی به افراد تحت پوشش بهزیستی استان اصفهان واگذار شد.


همزمان با چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی کشور؛ صبح امروز در دومین روز از هفته بهزیستی، آیین واگذاری همزمان ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور توسط دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.
مرضیه فرشاد مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در آیین این مراسم در شهرستان دهاقان گفت: سهم استان در این برنامه 55 واحد بود که به صورت نمادین یکی از این واحدها واگذار شد.
وی افزود: براساس برنامه مشترک با وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان و انجمن خیرین مسکن ساز، با ارائه تسهیلات بانکی ارزان قیمت از مبلغ 200 تا 400 میلیون ریال برای خانوارهای تحت پوشش و 100 تا 600 میلیون ریال کمک بلاعوض بسته به شرایط خانوارها، واحدهای مسکونی مناسب ساخته و در اختیار افراد تحت پوشش واجد شرایط  قرار خواهد گرفت.
فرشاد گفت: سهمیه استان برای ساخت واحد های مسکونی خانواده های دارای دو معلولی شهری 530 واحد بوده است که امروز 55 واحد واگذار شد. سهمیه استان برای خانواده های دارای دو معلول روستایی 157 واحد است که 53 واحد واگذار شده است و 57 واحد دیگر هم تا پایان سال واگذار می شود.
 


 

کد خبر 19776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد