بخشودگی حق امتیاز خدمات شهری به مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال

به مناسبت فرارسیدن هفته ملی بهزیستی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با افتتاح ۲۱۰۰ واحد مسکونی در کشور توسط معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، تعداد ۱۵۲ واحد مسکونی در ۱۷ شهرستان کرمان افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی در این مراسم با گرامی داشت هفته بهزیستی و چهلمین سالگرد تأسیس سازمان ، کمک به تامین مسکن برای مددجویان و خانواده های دارای بیش از دو معلول را ضروری دانست و گفت : یکی از اولویت های مهم بهزیستی توانمندسازی و تامین مسکن مددجویان به ویژه خانواده های دارای بیش از دو معلول می باشد .


وی با اشاره به تحویل ۳۴واحد مسکونی به خانواده های دارای دو عضو معلول اظهار داشت : همزمان با افتتاح ۲۱۰۰ واحد مسکونی در سراسر کشور ۱۷ شهرستان استان نیز مراسم افتتاح واحدهای مسکونی را برگزار کردند.


صادق زاده از قیمت تمام شده واحدهای مسکونی به ارزش ریالی ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود : ۳۲ میلیون ریال این اعتبارات از محل کمک های بلاعوض تامین شده است .


 مدیرکل بهزیستی استان کرمان میزان تسهیلات کم بهره را ۵۳ میلیارد ریال و میزان مشارکت مددجویان را ۱۵میلیارد ریال  ذکر کرد و یادآور شد : با پیگیری های استانی مددجویان و افراد دارای معلولیت از  پرداخت عوارض شهرداری ، دهیاری و همچنین پرداخت حق امتیاز آب ، برق و گاز به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال معاف شدند .


گفتی است در حاشیه این مراسم مدیرکل بهزیستی با اهداء لوح به خیرین و نمایندگان سازمان های همکار  از مشارکت وهمراهی آنان قدردانی کرد.

کد خبر 19768

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد