آیین واگذاری همزمان ۲۱۰۰ پروژه مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور برگزار شد

در دومین روز از هفته بهزیستی آیین واگذاری همزمان ۲۱۰۰ پروژه مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی با حضور دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد که از این تعداد 140 واحد مسکونی در استان مازندران طی هفته بهزیستی، تحویل داده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر فرزاد گوهردهی در حاشیه افتتاح مسکن خانواده دارای دو عضو معلول در قائمشهر ضمن تبریک چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی با اشاره به خدمات دهی این نهاد حمایتی به بیش از 660 هزار نفر در استان گفت: اداره کل بهزیستی استان مازندران با خدمات دهی به بیش از 160 هزار خانوار با بیش از 140 خدمت، هر آنچه در جهت تثبیت بهتر زیستن در جامعه نیاز است را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به افتتاح 140 واحد مسکونی ویژه خانواده های تحت حمایت سازمان در هفته بهزیستی افزود: اداره کل بهزیستی استان مازندران با همراهی بسیج سازندگی، بانک های عامل، بنیاد مسکن و دیگر نهاد های اثرگذار، در  ۴ ماهه سال جاری 400 واحد مسکونی را به جامعه هدف خود واگذار نمود.
مدیر کل بهزیستی استان مازندران با بیان اینکه اولویت واگذاری مسکن  در وهله اول با خانواده های دارای عضو  ۲ معلول است، با اشاره به واگذاری  670 واحد مسکونی در سال گذشته تصریح کرد: اداره کل بهزیستی استان مازندران بر اساس برش استانی متعهد به ساخت 360 واحد مسکونی بود که به لطف خداوند و همراهی دیگر نهادهای ذیربط موفق به تحویل 670 واحد مسکونی به جامعه هدف خود در سال گذشته شد.
دکتر گوهردهی خاطرنشان کرد:  بر اساس برش استانی سال 99 نیز تعهد تحویل 400 واحد مسکونی ، با واگذاری 260 واحد طی سه ماه نخست سال و 140 واحد  در هفته بهزیستی،  محقق شد.

کد خبر 19766

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد