اقدامات پدرانه و مادرانه بهزیستی از بهترین عبادات است

مدیرکل و پرسنل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی به مناسبت هفته بهزیستی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، در دیدار با مدیرکل و پرسنل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی به مناسبت هفته بهزیستی ضمن اشاره به واقعه کشتار مردم در مسجد گوهرشاد گفت: جریان مسجد گوهرشاد یک اتفاق نیست بلکه یک برنامه استعماری است حال فرق نمی کند اعم از آنکه با سلاح و مسلسل باشد و یا در جنگ های نرم و به صورت نفوذ، تبلیغات و جنگ های روانی باشد.

 سازمان بهزیستی بر اساس تجربه ای که هر روز و هر سال حاصل می شود، در خود یک نوع ارتقا ایجاد کرده است.

 آنچه در خصوص کودکان، معلولین و خانواده ها در اولویت است، توان دادن به آن ها است نه کمک کردن، که این سازمان در این جهت خوب عمل کرده است.

 هر سازمانی بر اساس علم و تجربه در اجرای امور به حسن و قبح قوانین و مقررات پی می برد و آن را جابجا و تکمیل می کند اما آنچه در مدیریت مورد نیاز می باشد، نظارت است.

 آنچه شما نسبت به معلول و کودکان، پدرانه و مادرانه کار می کنید از بهترین عبادات است و هیچ عبادتی به پای آن نمی رسد.

 کودک و معلول محبوب خدا است و کاری که شما انجام می دهید نیز محبوب خدا است لذا آن را با هیچ چیز عوض نکنید.

 بیش از اندازه ای که شما در جهت کمک به ناتوان تلاش و زحمت می کشید، توجه داشته باشید که او یک انسان است و از جهت مسائل روانی، تربیتی و شرعی نیز باید رعایت پیشگیری ها را انجام دهید.

 مردم عزیز ما همواره در راه خیر با همه مشکلاتی که پیش آورده اند از جمله در بحث کمک به عتبات عالیات، گلریزان برای نیازمندان و... پیش قدم بوده اند و در امر کمک به بهزیستی نیز این حضور قابل ستایش است.
دکتر علی عرب نژاد درابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت ها واقدامات صورت گرفته در چندسال تأسیس بهزیستی استان و روند تغییر خدمات از حمایتیِ صِرف به تخصصی توانمندسازانه و بازتوانی و توانبخشی به مناسبت چهلمین سال تأسیس تأسیس بهزیستی عنوان نمود
علی عرب نژاد ضمن  تشکر ویژه از حمایتهای بیدریع استاندار خراسان جنوبی از بهزیستی ومراکز زیر مجموعه ی آن در مرکز استان و شهرستان ها به ویژه در ایام کرونا که بیشتر مراکز نگهداری شبانه روزی فرزندان و معلولان بدلیل کم شدن مبالغ کمک های خیر خواهانه. افزایش سرباری هزینه های ناشی از کرونا بسیار راهگشا دانسته و افزود؛ جناب مهندس معتمدیان، استاندار محترم استان در همین سال جاری بیش از دومیلیارد تومن در دو مرحله از محل اعتبارات استانی در قالب کمک مددجویی و پرسنلی به مراکز نگهداری اختصاص دادند و دستور حل معضل چهار قطعه زمین مربوط به موسسات خیریه و مراکز جهت ساخت بنای ساختمان های نگهداری. و غیره را در شهرستان های بیرجند و قاینات را که مشکل تغییر کاربری داشتند به صورت ویژه صادر نمودند که بنده در این جا و از این تریبون در حضور حضرتعالی از ایشان به صورت ویژه تقدیروتشکر می کنم

کد خبر 19764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد