رزن| دیدار با امام جمعه شهرستان

در دومین روز از هفته بهزیستی رئیس و کارکنان اداره بهزیستی رزن با امام جمعه شهر رزن دیدار وگفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان رزن در این دیدارصمیمانه رئیس اداره بهزیستی رزن ضمن تبریک هفته بهزیستی گزارشی از عملکرد اداره بهزیستی شهرستان رزن را تشریح نمودند.

رستم خانی با اشاره به اینکه هفته بهزیستی از 21 تا 27 تیرماه با شعار شفافیت تحول خدمات ارتقاء سلامت اجتماعی در خانواده نامگذاری شده است گفت در سال 98 بیش از 76 میلیارد ریال با عناوین مختلف به جامعه هدف کمک شده است.

ایشان ادامه داد : یکی از اصول بهزیستی بازتوانی واستقلال افرادی است که به نوعی دچار آسیب اجتماعی هستند ایشان درادامه افزود: در سال گذشته به تعداد 148 نفر از متقاضیان به مبلغ 5/3 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی پرداخت گردید.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در بحث تامین مسکن افراد نیازمند وخانواده های دارای دوعضو معلول با همکاری سایر دستگاهای به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سپاه ناحیه رزن 11 واحد مسکونی احداث و در اختیار خانواده ها قرار گرفت.

رستم خانی ضمن تشکر از خیرین از مساعدت آنها به سازمان ومراکز غیر دولتی مهد های کودک بیش از 2/8 میلیارد اشاره داشتند واز توزیع سبد غذایی وبهداشتی به ارزش بیش از   54 میلیون تومان در ایام شیوع ویروس کرونا بر خانواده های نیازمند خبر دادند.

وی ادامه داد: با مساعدت ستاد اجرایی حضرت امام (ره) و بنیاد مستضعفان به مبلغ 38/5 میلیون تومان به حساب خانوادها واریز وبا همکاری وزارت صنعت وپشتیبانی امور دام کشور از توزیع 4/4 تن گوشت منجمد مرغی خبر دادند

در ادامه امام جمعه شهر رزن ضمن تبریک هفته بهزیستی از خدمات خوب ارائه شده توسط سازمان بهزیستی تقدیر وتشکر نمود.

حجت الاسلام والمسلمین مولازاده ادامه داد: یکی از بلایا فقر ونداری است منتها بلای بدتر از آن این است که شخص از نظر جسمی سلامت نباشند و این موضوع اهمیت کار شما را بالا می برد. ایشان ادامه داد: در بحث افراد دارای اعتیاد بهزیستی برنامه های خوبی جهت مراکز درمان اعتیاد وهمچنین کمک خوبی به خانوادها شده است. ایشان با اشاره به اینکه معلولیت قابل رفع نیست گفت: آلام ونگرانی های که برای افراد ایجاد می شود را می توان رفع و کمک کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رزن ادامه داد: وقتی به افرادی که از همه چیز بریده اند ومشکلات فراوانی دارند وامید شان به شماست و شما به این ها کمک می کنید در واقع احیا نمودن نفس است.

حجت الاسلام والمسلمین مولازاده ادامه داد: خدمات ارزشمندی که شما بر اساس منشور سازمان بهزیستی ارائه می دهید غیر از عبادت چیز دیگری نیست شما وقتی که به سر کار می روید اگر به نیت خدمت به مخلوق خدا هر قدمی بر دارید ثوابی برای شما نوشته می شود. ایشان در پایان گفت امید داریم این خدمات ادامه پیدا کند وخدا توفیقات شما را بیشتر نماید.

کد خبر 19755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد