برگزاری نشست هم اندیشی مسئولان روابط عمومی استان تهران

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان تهران با برشمردن صفات و ویژگی های صالحان، کارکنان سازمان بهزیستی و خیران را از افراد صالح دانست و بیان داشت: ایستادگی و صبر از مهمترین ویژگی های صالحان یک جامعه است که خیران همراه با بهزیستی و کارکنان این سازمان دارای چنین شرایط ایده آلی هستند.

محمود ابراهیمی که در جمع تعدادی از مسئولان روابط عمومی ادارات بهزیستی استان تهران سخن می گفت در ادامه اظهار کرد: همه کارکنان مجموعه بهزیستی باید در زمینه امید آفرینی به جامعه تلاش کنیم و راه را بر ایجاد و گسترش هر  نوع شایعه ای ببندیم. 
وی افزود: شایعه زمانی پیدایش می یابد که اطلاع رسانی به وقت نباشد و شفاف سازی لازم صورت نگرفته باشد و مقابله با شایعه سازی، وظیفه همکاران حوزه روابط عمومی را در بهزیستی سنگین تر می نماید. 
ابراهیمی در ادامه خواستار ارتقاء سطح و جایگاه روابط عمومی در ادارات بهزیستی استان شد و با اشاره به اقدامات خود در این زمینه، خاطر نشان کرد: فعالیت همکاران در عرصه روابط عمومی بسیار گسترده است و این به دلیل نوع گستردگی و فراوانی فعالیت های تکلیفی سازمان بهزیستی است و می طلبد روحیه تعامل و همکاری در این حوزه روز به روز افزایش یابد. 
مدیر روابط عمومی بهزیستی استان تهران به حضور خبرنگاران و تعامل بیشتر با آن ها پرداخت و در ادامه تصریح کرد: باید شرایط حضور و بهره مندی از خبرنگاران شناسنامه دار در سطح استان فراهم شود و از پتانسیل بالای خبرنگاران در انعکاس فرآیند کاری و معرفی دستاوردهای سازمان و همچنین امید آفرینی در جامعه استفاده بهینه کرد و هفته بهزیستی بهترین زمان برای شروع این همکاری متقابل است.  
گفتنی است در این جلسه که با حضور تعدادی از مسئولان روابط عمومی های ادارات بهزیستی استان تهران برگزار شد، حاضران علاوه بر ارائه گزارش فعالیت های خود تصمیماتی از جمله برگزاری نشست های خبری علمی و تخصصی و همچنین تشکیل کارگروه نظارت بر فعالیت های فیلم سازی در مراکز بهزیستی و تهیه مستند فعالیت های شهرستان ها را اتخاذ کردند.
کد خبر 19753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد