افتتاح ۸۶ واحد مسکن مددجویی گیلان همزمان با سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی

۸۶ واحد مسکونی معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی گیلان امروز "یکشنبه" در دومین روز از هفته بهزیستی با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در استان بهره برداری شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان روز یکشنبه درباره افتتاح این واحدهای مسکونی  گفت: از مجموع ۲ هزار و ۱۰۰ پروژه مسکن مددجویان که امروز در کشور بهره برداری شد، ۸۶ واحد مربوط به گیلان است که ۱۶ واحد مسکونی ویژه خانواده های ۲ معلول یا بیشتر و بقیه برای سایر مددجویان فاقد مسکن تحت پوشش این مجموعه است.

دکتر حسین نحوی نژاد افزود: برای ۸۶ واحد مسکونی در مجموع هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض بهزیستی و ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از تسهیلات بانکی و سهم آورده مددجویان است.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به بهره برداری ۴۲۲ واحد مسکونی در سال گذشته خاطر نشان کرد: از این تعداد ۱۱۱ واحد مسکونی به خانواده های دارای ۲ معلول یا بیشتر تحویل داده شد.

۲۱ تا ۲۷ تیرماه هفته بهزیستی است،  شعار امسال این هفته "شفافیت، تحول خدمت و ارتقاء سلامت اجتماعی در خانواده "نام گرفته است.

بر اساس آخرین آمار؛  ۶۵ هزار خانوار در گیلان به طور مستقیم از خدمات بهزیستی بهره می برند.

کد خبر 19748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد