ساخت ۵۲۷ واحد مسکونی هدیه دولت به معلولان گنبدی

سرپرست اداره بهزیستی گنبدکاووس گفت: ۵۲۷ واحد مسکونی از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون برای خانوارهای دارای ۲ و سه معلول و زنان سرپرست خانوار زیرپوشش بهزیستی این شهرستان مرزی ساخته و تحویل داده شد.

معصومه ملکان روز گذشته به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحدهای مسکونی از محل تسهیلات بانکی با کارمزد پایین و نیز کمک‌ بلاعوض دولت طی هفت سال گذشته توسط دولت تدبیر و امید ساخته شد. 

وی افزود: علاوه بر واحدهای ساخته شده، از ابتدای امسال نیز عملیات ساخت ۱۰۶ واحد مسکن محرومان هر کدام با زیربنای ۶۰ مترمربع برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی گنبدکاووس شامل معلولان و زنان سرپرست خانوار روستایی با ۳۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض دولت و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات با کارمزد پایین آغاز شده و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

ملکان همچنین از در دست احداث بودن ۶ واحد مسکونی برای مددجویان با معلولیت بالای گنبدکاووس توسط قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء و احداث ۲۱ واحد مسکونی دیگر برای خانواده‌های دارای ۲ یا سه معلول زیرپوشش بهزیستی خبر داد و اضافه کرد: هم اکنون ۱۷۰ خانواده دارای ۲ یا سه معلول زیر پوشش بهزیستی این شهرستان هستند که تاکنون برای ۱۴۲ خانواده مسکن ساخته شد.

کد خبر 19734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد