واگذاری 39 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی هرمزگان

همزمان با دومین روز از هفته بهزیستی و واگذاری واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی در کشور، 39 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی هرمزگان واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان هرمزگان ؛ در پی واگذاری همزمان 2100 واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در کشور توسط دکتر قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور بصورت ویدئوکنفرانس ، در دومین روز از هفته بهزیستی 39 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی هرمزگان واگذار شد.

غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی هرمزگان که در شهرستان رودان حضور یافت در آیین اعطای لوح مالکیت به مددجوی دارای دو عضو معلول در این شهرستان گفت : از 39 واحد مسکونی واگذارشده، 10 واحد به خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول و 29 مورد به سایر مددجویان واگذار گردید.

وی تعداد واحدهای واگذار شده ، از ابتدای طرح نهضت تأمین مسکن معلولین و مددجویان تاکنون را 1750 واحد در استان عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 518 واحد در مرحله نازک کاری و 364 واحد در دست احداث می باشد .

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان ادامه داد: این واحدهای مسکونی در راستای حمایت از گروه‌های هدف سازمان بهزیستی، خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول و چند معلول ، زنان سرپرست خانوار ، معلولان خود سرپرست و سرپرست خانوار ، فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه روزی بهزیستی و بهبودیافتگان احداث شده است.

کد خبر 19729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد