فلسفه تشکیل بهزیستی، ارائه خدمات شایسته به جامعه هدف است

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران: در جمع کارشناسان مسئول توانبخشی شهرستان های غرب استان تهران با بیان اینکه در تعریف خانواده بهزیستی باید به همه مصادیق آن توجه کرد، گفت: باید کارکنان سازمان افرادی توانمند باشند تا بتوانند خدمتی شایسته به جامعه هدف ارائه کنند.

سید احمد خادم بیان کرد؛ توانخواهان باید دارای حرمت و عزت باشند و حق آن ها به خوبی و درستی ادا شود.

این مسئول افزود: ارائه خدمات مناسب، در وقت مقتضی به جامعه هدف سازمان باید در اولویت قرار گیرد، خدمات مورد نیاز این افراد به موقع شناسایی شود تا بتوان با بهره از امکانات اولیه و واقعیت های موجود، ظرفیت های نوآورانه ای در سازمان پدید آورد.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در موضوع ابنیه های در اختیار گفت: باید ابنیه های سازمان را به درستی مدیریت کنیم به عنوان مثال در اجاره دادن فضاهای خاص و صرف مبالغ دریافتی در مسیر اهداف سازمان باید باز تعریف مجددی داشته باشیم و شرایطی فراهم نماییم تا جامعه هدف از ابنیه ها استفاده درست کرده و بهره برداری آن ها را مدیریت کنیم.

خادم  تصریح کرد: توانخواهان ثبات شغلی مناسبی را ندارند، متاسفانه از توان واقعی و حداکثری جامعه هدف در جای خود به خوبی استفاده نمی شود و شاهد بهره برداری های غیر منطقی از آن هستیم. خانواده بزرگ بهزیستی استان تهران با حمایت بیش از هفت هزار توانخواه دانشجو در مقاطع  دانشگاهی باید عمده فعالیت  خود را در قالب راه اندازی موسسات خاص به ویژه حوزه فرهنگی به این افراد واگذار کرده تا اولا شاغل شده و ثانیا به نحو کامل، توانمند گردیده و سازمان نیز از توان آن ها استفاده نماید.

وی افزود: مدیریت عرضه و تقاضا در خدمات سازمان بهزیستی باید به درستی انجام شود و از توان خدمتی جامعه هدف به سمت اعتلای آن ها استفاده صحیح شود که  تشکل بخشی به جامعه هدف با رعایت و اجرای ساز و برگ های خاص خود و نظارت سازمان بهزیستی می تواند کمکی شایان و بزرگ به بهزیستی نماید که با انجام آن، اشتغالزایی هدفمند هم صورت گرفته است.

گفتنی است در این نشست، محمود ابراهیمی سرپرست روابط عمومی بهزیستی استان تهران، احسان سبزگلین رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار و کارشناسان مسئول توانبخشی شهرستان های شهریار، قدس، ملارد، رباط کریم و اسلامشهر حضور داشتند و با ارائه گزارشی از فعالیت های خود به بیان دیدگاه ها و نواقص حوزه توانبخشی پرداختند.  

کد خبر 19717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد