تبریک مدیرکل بهزیستی استان تهران به مناسبت پاسداشت چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی

در آستانه چهلمین سال تاسیس بهزیستی یاد و خاطره تلاشگران عرصه خدمت به خانواده بهزیستی که در جهت ارتقاء سلامت اجتماعی جامعه خدمات ارزشمند ارائه می نمایند گرامی می داریم.

در آستانه چهلمین سال تاسیس بهزیستی  یاد و خاطره تلاشگران عرصه خدمت به خانواده بهزیستی که در جهت ارتقاء سلامت اجتماعی جامعه خدمات ارزشمند  ارائه می نمایند گرامی می داریم .
اگر ملاک تشکیل سازمان یا نام گذاری روزی به نام آن را، میزان اهمیت و تقدّس آن در جامعه بدانیم، بی تردید بهزیستی از آن جا که خدمت رسانی به محروم ترین اقشار جامعه را بر عهده دارد، یکی از مهم ترین و در عین حال، مقدّس ترین نهادهای نظام اسلامی ما به شمار می آید. حضور و مشارکت جمع زیادی از خیرین در قبول مسئولیت خدمت از نعمت های الهی بی بدیل این سازمان می باشد. شکرانه این حضور، خدای سبحان را سپاس می گویم.
 در شرایط کنونی، سازمان بهزیستی ، به عنوان یک واحد بزرگ اجتماعی، با چهل سال ارایه خدمات، با حجم قابل توجهی از معلولان و اقشار آسیب پذیر جامعه رو به روست که پاسخگویی به نیازهای مختلف این عزیزان، این سازمان را در شرایطی بسیار حسّاس قرار داده است. برهمین اساس در گام دوم انقلاب برای توانمندسازی جامعه هدف به منظور بهره گیری از استعدادهای این قشر عظیم، برنامه های شایسته ای در نظر گرفته شده است . که بهره مندی از این استعدادها کمک قابل توجه به اشتغال و تولید خواهد بود.
با آرزوی موفقیّت برای خدمتگزاران صدیق نظام و به همه مهرورزان فداکار بهزیستی، این هفته پر مهر را تبریک می گویم و از خداوند منان توفیق خدمت بیشتر را مسئلت می نمایم.


دکتر امین شاهرخی
مدیر کل بهزیستی استان تهران

کد خبر 19712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد