خدمت بی ادعا سرلوحه فعالیت های بهزیستی استان در گام دوم

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت:  فعالیت‌های بهزیستی در برنامه ششم توسعه نسبت به برنامه اول توسعه رشد ۹ برابری داشته و در حال حاضر، ۱۸۰ ریز فعالیت به بهزیستی سپرده شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، مرضیه فرشاد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به شعار هفته بهزیستی در سال جاری، اظهار داشت: امروز بهزیستی استان در گام دوم با شعار " شفافیت، تحول خدمت، ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده " خدمت بی ادعا را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است تا به عنوان نهاد اصلی و تاثیر گذار در حوزه رفاه اجتماعی، سلامت اجتماعی جامعه را ارتقاء دهد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت:  فعالیت‌های بهزیستی در برنامه ششم توسعه نسبت به برنامه اول توسعه، رشد ۹ برابری داشته و در حال حاضر ۱۸۰ ریز فعالیت به بهزیستی سپرده شده است.

وی با اشاره به شرایط خاص کشور در مواجه با ویروس کرونا گفت: در برگزاری گرامیداشت چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی تلاش شده در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا از ظرفیت های فضای مجازی و ویدئو کنفرانس بهره گیری کامل شود و تردد معاونین و مدیران بهزیستی استان در سطح شهرستان ها و حتی خود شهر اصفهان برای برنامه های افتتاحیه به حداقل ممکن برسد.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان به افتتاحیه های این هفته در سراسر استان اشاره کرد و افزود: در این هفته بالغ بر 2323 طرح شامل 13 مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی، 2 مهد کودک، 3 مرکز اقامتی میان مدت، 2 کلینیک مددکاری اجتماعی، 2 خیریه، 1 گروه همیار سلامت روان، 2245 پروژه اشتغال و 55 پروژه مسکن به بهره برداری می رسد.

فرشاد گفت: یکی از مهمترین برنامه های این هفته در تاریخ ۲۲ تیرماه، افتتاح همزمان ۲۱۰۰ پروژه مسکن مددجویان سازمان بهزیستی به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور است که سهم استان از این تعداد 55 واحد می باشد که صبح فردا در شهرستان دهاقان به صورت نمادین، تحویل افراد دارای معلولیت و خانواده های دارای دو معلول می شود.
مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در پایان ابراز داشت: حضور و همدلی و همراهی اصحاب رسانه و خبرنگاران با بهزیستی به عنوان شرکای رسانه ای، نقش بی بدیلی در انعکاس صحیح فعالیت های مختلف بهزیستی و معرفی توان و استعداد جامعه هدف داشته است و وظیفه خود می دانم که از این حضور و همراهی فعال و اثرگذار شما با بهزیستی تقدیر و تشکر نمایم. 

                                
 

کد خبر 19676

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد