ساوجبلاغ | دیدار اعضاء شورای معاونین بهزیستی ساوجبلاغ با فرماندار این شهرستان

خدمات دهی به معلولین وسالمندان، جزء ارزشمندترین فعالیت ها است وارزش ومنزلت فراوانی برای جامعه و در پیشگاه خداوند دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : روزشنبه مورخ ۲۱ تیر ماه و همزمان با شروع هفته گرامیداشت بهزیستی ،  « فرهاد پادری ثانی » رئیس بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ بهمراه معاونین و مسئولین مراکز تحت نظارت به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی با فرماندار شهرستان ساوجبلاغ دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که در دفتر فرماندار شهرستان ساوجبلاغ انجام شد ، ثانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ ضمن ایراد سخنانی در خصوص تأسیس و وظایف سنگین سازمان بهزیستی،گزارشی از عملکرد اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ در سال ۹۸  ارائه نمود و چالشها ،موانع و مشکلات موجود در راستای خدمات رسانی بهتر به جامعه هدف را  با فرماندار شهرستان در میان گذاشت.

 مهندس ورزشی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ درابتدا با تبریک هفته بهزیستی گفت:کار کارکنان بهزیستی به جهت کمک به دیگران بخصوص خدمت به معلولین وسالمندان، جزء ارزشمندترین فعالیت ها است وارزش ومنزلت فراوانی برای جامعه و در پیشگاه خداوند دارد.


وی از اینکه اکثر مدیران بخشهای بهزیستی شهرستان را بانوان بعهده گرفته اند ابراز خرسندی کرد و گفت: قطعا" ارتباط با افراد و جامعه هدف،  توسط بانوان و کارشناسان این حوزه بسیار موفق آمیز است.

فرماندار ازاینکه بهزیستی ساوجبلاغ در سالهای اخیر رتبه های برتری را در بخشهای مناسب سازی،اشتغال و امورفرهنگی کسب کرده است ابراز خرسندی کرد.

درپایان این دیدار،رئیس بهزیستی عملکرد مکتوب بهزیستی شهرستان را به مهندس ورزشی تقدیم کرد.

کد خبر 19663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد