مانور اورژانس اجتماعی همزمان با سراسر کشور برگزار شد

زنجان | معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان از برگزاری مانور اورژانس اجتماعی همزمان با سراسر کشور در 5 شهر استان زنجان با هدف معرفی فعالیتهای سازمان بهزیستی و برنامه اورژانس اجتماعی خبر داد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی ضمن تبریک چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت : در حال حاضر در 5 شهر استان برنامه اورژانس اجتماعی با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ، در دسترس قرار دادن خدمات تخصصی و اورژانسی برای آحاد جامعه و ارتقاء توانمندیهای افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی  در شرایط بحرانی از طریق ارائه خدمات تخصصی و به موقع فعالیت می نمایند .
وی مهم ترین ویژگی های برنامه اورژانس اجتماعی بهزیستی را تخصصی بودن،به موقع و در دسترس بودن این خدمات بدون محدودیت زمانی و مکانی عنوان کرد و افزود : : در حال حاضر 5 خودرو خدمات سیار در شهرستانهای زنجان،ابهر،خرمدره و خدابنده و طارم آماده ارائه خدمات ، مداخله در بحران و کمک به افراد د معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است.
حسینی با بیان اینکه در سه ماه اول سال جاری بیش از 1 هزار و 600 تماس مرتبط با خط 123 گرفته شده است  خاطر نشان کرد: خط تلفن 123 اورژانس اجتماعی بهزیستی  استان زنجان همه روزه و بصورت 24 ساعته آماده دریافت تماس های عموم می باشد و در صورت نیاز به مداخله در محل خودروهای خدمات سیار اورژانس اجتماعی نیز آماده اعزام به محل می باشند.
معاون امور اجتماعی بهزیستی تاکید نمود : در این مانور ضمن توزیع بروشور ، راهنمایی های لازم در خصوص فعالیت های برنامه اورژانس اجتماعی به جامعه هدف صورت گرفت .

کد خبر 19657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد