برگزاری آیین تجلیل از مقام شامخ شهدا با حضور کارکنان و مدیران بهزیستی استان و شهرستان کرمان در جوار مزار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

در اولین روز از هفته بهزیستی کارکنان و اعضاء شورای معاونین بهزیستی استان، مدیر و کارکنان بهزیستی شهرستان کرمان با حضور در گلزار شهداء در آیین تجلیل از مقام شامخ شهداء و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان در این آیین معنوی که با حضور اعضا شورای معاونین ، معاون فرهنگی بنیاد شهید ، کارکنان بهزیستی استان ، شهرستان کرمان و اورژانس اجتماع برگزار شد ، موسی دریجانی معاون پشتیبانی و منابع انسانی با گرامی داشت هفته بهزیستی و چهلمین سالگرد تأسیس سازمان گفت : حوزه رفاه اجتماعی ، حوزه بسیار وسیع و گسترده ای است که با توجه به دگرگونی های اجتماعی ، مداخله به موقع اورژانس اجتماعی می تواند از بروز هر اتفاق و حادثه دلخراش پیشگیری کند .   


 وی با نکوداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مقاومت اظهار داشت : وجود انسان هایی چون سردار سلیمانی وظیفه فردی و سازمانی ما را خطیرتر می کند و باید در مسیر رفاه اجتماعی جهادگونه اقدام کنیم .

       
دریجانی رشادت های بی نظیر سردار قاسم سلیمانی را در رفع توحش ستود و یادآور شد : با وجود چنین انسان های پاک و وارسته ای که در جامعه اسلامی ایران پرورش یافته اند ، وجود آسیب های اجتماعی زیبنده جامعه نیست وظیفه هریک از ما در رفع این آسیب ها دوصدچندان می شود .

گفتنی است در این آیین معنوی پس از قرائت زیارت نامه شهدا و توسل به ائمه اطهار کارکنان و مدیران بهزیستی استان و شهرستان کرمان با اهداء گل از مقام شامخ شهدا هشت سال دفاع مقدس و شهدا مقاومت تجلیل کردند .

              

کد خبر 19653

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد