تشریح فعالیتهای بهزیستی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران

نشست مطبوعاتی سرپرست اداره کل بهزیستی استان‌چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته بهزیستی و به منظور تشریح اقدامات بهزیستی و اعلام برنامه های هفته بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان "معصومه محمدی"سرپرست بهزیستی چهارمحال وبختیاری در این نشست گفت : ۲۶ درصد معابر و اماکن عمومی استان به منظور استفاده معلولان، جانبازان، افراد دارای محدودیت حرکتی و سالمندان مناسب سازی شده است.
محمدی با اشاره به اینکه مناسب سازی اماکن عمومی فقط برای بهره‌مندی معلولان، سالمندان و جانبازان نیست و در برخی موارد یک نیاز همگانی است، افزود: هم‌اکنون ۸۰ درصد اماکن اداری استان مناسب‌سازی شده است.
سرپرست اداره کل بهزیستی استان چهارمحال وبختیاری‌ با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال عنوان مهمترین مشکل در جامعه است، گفت: به منظور ایجاد اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی علاوه بر قانون سه درصد سهمیه اشتغال دستگاه‌های، اجرای طرح‌های مختلف از جمله ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای اجرای طرح‌های خوداشتغالی و کارفرمایی و همچنین حمایت از کارفرمایانی که از جامعه هدف پذیرش داشته باشند مورد توجه قرار دارد.
 وی افزود: سال‌گذشته یکهزار و ۴۵۰ شغل برای جامعه هدف بهزیستی استان از طریق پرداخت تسهیلات و همچنین جذب واحدهای صنعتی ایجاد شده است.
سرپرست اداره کل بهزیستی استان با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی در استان گفت: در سه ماهه نخست امسال یکهزار و ۴۲۱ تماس با سامانه این مرکز در استان ثبت شده  که مردم برای ارائه خدمات در زمینه همسر آزاری، کودک آزاری، سالمند و معلول آزاری، خشونت، خودکشی، فرار از منزل و همچنین دریافت مشاوره در خصوص کرونا و مشاوره زندگی بااین خط تماس گرفتند.
کد خبر 19648

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد