دیدار مدیر کل و معاونین ستادی با آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان سمنان

آیت الله شاهچراغی فرمودند : افتخار کارکنان بهزیستی این است که در خدمت محرومین و مستضعفین هستند و این باعث رضایت و شعف است که انسان بداند خوشحالی بندگان رضایت و خشنودی خدا را در بر دارد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان در اولین روز از هفته بهزیستی علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان به اتفاق معاونین ستادی  با   آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جعه شهرستان سمنان دیدار داشتند.

ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و ملاقات در ابتدا یاد شهدای انقلاب اسلامی، شهدای بهزیستی استان سمنان علی الخصوص شهید شاخص بهزیستی شهید گرانقدر دکتر محمد علی فیاض بخش  گرامی داشت.

ایزدپور با تصریح بر پیشینه تشکیل سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) که هر دو مولود انقلاب هستند بیان داشت:سازمان بهزیستی با مجاهدت های شهید  دکتر محمد علی فیاض بخش در راستای اهداف عالی ارزشهای نظام انقلاب اسلامی و دستگیری از نیازمندان و محرومان تاسیس یافت.

وی افزود در اولین روز از هفته بهزیستی  کارکنان بهزیستی در سراسر استان  در تجدید میثاق با آرمانهای شهدای انقلاب علی الخصوص شهدای بهزیستی با حضور در مزار شهدا  به آنان ادای احترام داشتند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ادامه اظهار داشت: بهزیستی استان سمنان با بیش از ۱۷۰ فعالیت خدمات متنوع و تخصصی حمایتی، نگهداری مراقبتی در بخشهای تخصصی به عموم و جامعه هدف ارائه میدهد.

به گفته علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان قریب به ۱۰ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان سمنان مستمری دریافت می کنند که در سال ۱۳۹۸   بیست چهار هزار کودک  سه تا شش ساله از خدمات غربالگری بینایی و ۷۰۰۰ نوزاد از خدمات غربالگری شنوایی بهزیستی بهره مند شدند.

مدیر کل بیان داشت:خدمات تخصصی به   ۵۰۰۰ نفر از معتادین در حوزه درمان کنترل و کاهش اعتیاد در مراکز اقامتی و دیگر مراکز تحت نظارت بهزیستی ارائه شد.

وی بیان داشت:با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تعامل و همدلی بین بهزیستی کمیته امداد حضرت امام (ره) و هلال احمر در رزمایش مواسات و کمک های مومنانه الحمد الله مددجویان بهزیستی از کمک های مردمی بهره مند شدند.

 مدیر کل پاسخ گویی و مشاوره های تلفنی در جهت کاهش استرس، اضطراب و خانواده  در دو خط تلفنی ۱۲۳ و ۱۴۸۰ با استفاده از نیروهای متخصص و علمی و تماس های تلفنی مددکاران با مددجویان از جمله خدمات شایسته بهزیستی سمنان  در شرایط بحرا نی ناشی از کرونا برشمردند.

ایزدپور اذعان داشت: در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت شأن و منزلت اجتماعی مددجویان و جامعه هدف بهزیستی تلاش کارکنان بهزیستی استان سمنان موفق به کسب رتبه دوم تکریم ارباب رجوع در بین ۳۱ استان  دیگر شد.

 آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان سمنان در گرامیداشت و تبریک هفته بهزیستی به مدیر کل و کارکنان از خدمات شایسته آنان تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان داشت:  افتخار کارکنان بهزیستی این است که  در خدمت محرومین و مستضعفین هستند و  این باعث رضایت و شعف است که انسان بداند  خوشحالی بندگان رضایت و خشنودی خدا را در بر دارد.

شاهچراغی گفت: در شرایط بحرانی و اقتصادی جامعه  تامین اقلیت نیازهای اقشار مستضعف جامعه افضل اعمال است.

کد خبر 19624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد