افتتاح ۱۲پروژه اشتغالزایی ، ۸۰واحد مسکونی و۵مرکز مشاوره

«ابراهیم غفاری» ظهر امروز (شنبه 21 تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سازمان بهزیستی در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس خود قرار دارد و برنامه های هفته بهزیستی با شعار «شفافیت، تحول خدمات، ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده» در گلستان پیگیری می شود.

غفاری گفت: افتتاحیه دو هزار و 100 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در کشور افتتاح می شود که از این میزان سهم استان گلستان 80 واحد است.

مدیرکل بهزیستی گلستان خاطرنشان کرد: بر اثر سیل ابتدای سال گذشته 450 واحد مددجویان خسارت دید و کار بازسازی و ساخت این واحدها با همکاری بنیاد مسکن و بسیج سازندگی انجام شده است و در هفته بهزیستی این واحدها تحویل مددجویان خواهد شد.
غفاری یادآور شد: 28 گروه همیار برای زنان سرپرست خانوار در هفته بهزیستی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و همچنین مرکز توانبخشی اختلال بلع برای کودکان نیز در گرگان در طول این هفته افتتاح می شود.

 
وی با بیان اینکه افتتاحیه خانه های کوچک و توانبخشی نیز در طول این هفته رقم خواهد خورد، افزود:  افتتاح مرکز توانبخشی در علی آباد کتول، افتتاح 12 واحد اشتغالزایی و پنج دفتر مشاوره در استان از دیگر برنامه های ما در طول هفته بهزییستی است.

مدیرکل بهزیستی گلستان خاطرنشان کرد: خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتار درمانی در سطح استان برای معلولان در طول هفته بهزیستی رایگان ارائه می شود.

غفاری افزود: دو ساختمان اداری در شهرستان آق قلا و آزادشهر نیز به مناسبت هفته بهزیستی به بهره برداری میرسد

کد خبر 19621

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد