۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
《زنگ به زیستن》به صدا درآمد

در اولین روز از هفته بهزیستی 《زنگ به زیستن》 توسط مدیرکل بهزیستی استان در مهدکودک دانشمندان کوچک شهرستان همدان به صدا درآمد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در اولین روز از و با حضور سرپرست معاونت امور اجتماعی ، رئیس اداره بهزیستی شهرستان همدان و مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان 《زنگ به زیستن》 توسط مدیرکل بهزیستی استان در مهدکودک دانشمندان کوچک شهرستان همدان  به صدا درآمد.

حمید رضا الوند در حاشیه نواختن زنگ هفته بهزیستی گفت: امسال همزمان با این هفته ۷۶ واحد مسکن مددجویی برای خانواده های دارای تک معلولی و دو معلولی افتتاح می شود.

مدیرکل بهزیستی استان همدان ادامه داد: واحدهای تحویل داده شده به خانواده های دارای یک معلولی و دو معلولی یک واحد در شهرستان بهار، ۳ واحد در شهرستان فامنین، ۱۱ واحد در شهرستان نهاوند، ۹ واحد در کبودراهنگ، دو واحد در شهرستان رزن، ۵ واحد در همدان و ۴۱ واحد در شهرستان ملایر است.

الوند خاطرنشان کرد: در این هفته قرار است ۸ مرکز غیر دولتی در حوزه پیشگیری شامل مهد کودک و مراکز مشاوره و پیشگیرانه در استان همدان راه اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ کارگاه اشتغال مددجویان نیز همزمان با هفته بهزیستی در همدان افتتاح می شود، گفت: یکی از این کارگاه ها کارگاه اشتغال خانه بوم گردی است که توسط یکی از مددجویان همدان بازسازی شده و برای ارائه خدمات از مددجویان سازمان بهره گرفته شده است.

حمیدرضا الوند ضمن قدردانی از مالکان مهدهای کودک که در پویش همدلی با مهدهای کودک شرکت کرده و تمامی یا بخشی از اجاره بهای مهدها را بخشیدند گفت: ان شاء اله با همیاری هم از بحرانم کرونا عبور خواهیم کرد.

وی بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت:  علیرغم صدور شیوه نامه ها و نظارت حداکثری کارشناسان و مدیران، صمیمانه استدعا دارم همکاران و شرکای اجتماعی بهزیستی، با توجه ویژه به دستورالعمل های متعدد ابلاغی، از ورود ویروس کووید ۱۹ به مراکز و خطر افتادن جان افراد مقیم در مراکز شبانه روزی_ روزانه و البته خانواده  خودشان پیشگیری کنند.

وی گفت شعار هفته بهزیستی شفافیت، تحول خدمت، ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده است که نمودش را در برنامه های بهزیستی خواهیم دید. 
گفتنی است ۲۱ تا ۲۷ تیر هفته بهزیستی است. 

کد خبر 19607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد