دیدار رئیس سازمان امور عشایر کشور با مدیر کل بهزیستی استان سمنان در اولین روز از هفته بهزیستی

در آغازین روز از هفته بهزیستی قندالی رئیس سازمان امور عشایر کشور ضمن ملاقات با ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان با کلیه کارکنان شاغل در ستاد استان دیدار داشت و از زحمات و تلاشهای کارکنان بهزیستی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشایر کشور بمناسبت آغاز هفته بهزیستی با مدیرکل استان دیدار کرد .

در ابتدای این دیدار علیرضا ایزدپور ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی ، گزارشی از روند اقدامات و خدمات اداره کل بهزیستی استان سمنان در سال 98 ارائه و بیان داشتند : با حضور جناب آقای قندالی در سمت ریاست امور عشایر کشور تعاملات ،همکاری های و گام های مهم ، موثر و پایدار در سازمان بهزیستی کشور و به ویژه در اداره کل بهزیستی استان سمنان بر داشته شده است .

وی افزود : نقش مهم و تاثیرگذار سازمان امور عشایر کشور در بیمه عشایر و روستائیان قابل تقدیر است و این روند خدمت رسانی در سال جاری نیز با تعاملات و همکاری های فی مابین بیش از پیش و به قوت خود نیز ادامه دارد .

کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشایر کشور : سازمان بهزیستی کشور یکی از تخصصی ترین و موثرترین سازمان های خدمت رسان در کشور است و برای دست یابی به اهداف عالیه خود نیاز به همکاری و تعاملات بیش بخشی و برون سازمانی دارد .

ایشان با بیان اینکه زحمات و خدمات پرسنل بهزیستی قابل تقدیر است و هفته بهزیستی فرصت مناسبی بمنظور ارج نهادن و پاسداشت خدمات ایشان است ابراز داشت : سازمان امور عشایر بیش از هر زمانی آمادگی لازم را بمنظور افزایش تعاملات و همکاری ها را با سازمان بهزیستی کشور دارد تا بتوان گام موثر در توانمندی و خدمت رسانی به جامعه هدف این سازمان برداشت .

در پایان این دیدار رئیس سازمان امور عشایر کشور با همراهی مدیرکل بهزیستی استان با حضور در اتاق کلیه پرسنل ستادی اداره کل بهزیستی استان سمنان ضمن خداقوت هفته بهزیستی را به ایشان تبریک و تهنیت گفتند .

کد خبر 19601

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد