پیام تبریک دکتر غفاری مدیرکل بهزیستی گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی

سازمان بهزیستی یادگار ارزشمند شهید فیاض بخش،با برخورداری از ساختاری علمی،تخصصی و سلامت نگر،محوری ترین دستگاه دولتی متولی نظام سلامت اجتماعی محسوب می گردد. اقدامات این سازمان در حمایت از محرومین، معلولین و افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی نقشی اساسی در راستای تحقق آرمانهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر فرزانه انقلاب ایفا می نماید.

این سازمان در  چهلمین سال فعالیت خود،با رویکرد مبتنی بر شفافیت و تحول در ارائه خدمت به ولی نعمتان جامعه،تلاش می نماید گام های اساسی در راستای استقرار سلامت نظام اجتماعی برداشته تا با رعایت اصل کرامت و منزلت اجتماعی گروههای هدف،موجبات رضایتمندی رحمان سبحان و ارتقا و تعمیق اعتماد عمومی به کارگزاران مجاهد و خدوم خود را بیش از پیش فراهم آورد.
بر همین اساس و عنایت به آغاز هفته بهزیستی، اینجانب ضمن تبریک و تهنیت این مناسبت، فرصت را مغتنم شمرده و مراتب  تقدیر و تشکر خود را خدمت کارکنان خادم،مجاهد و نستوه اداره کل بهزیستی گلستان در بخش دولتی و غیر دولتی و همچنین جامعه بزرگ و ارزشمند خیرین و نیکوکاران،تقدیم داشته و از درگاه خداوند متعال،عزت توام با صحت خانواده شریف سازمان بهزیستی را مسالت می نمایم.
دکتر ابراهیم غفاری.مدیرکل بهزیستی گلستان

کد خبر 19587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد