پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان زنجان به مناسبت هفته بهزیستی

چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی و تلاش برای به زیستن یادآور پویایی و کوشش خستگی ناپذیری است که به پایان نمیرسد و چشم‌انداز بیکرانه تعالی را در هر نقطه و هر لحظه از حیات خویش جستجو میکند.

شفافیت، بالندگی، تحول خدمت و ارتقا سلامت اجتماعی خانواده ها در گام دوم انقلاب مسیری است روشن که خبراز آینده پربار و تجربه بسیار سازمان  یادگیرنده، دانش محور، مطالبه گر و تخصصی بهزیستی است.
در این راه، همراهی یاورانی صدیق و همدلانی مخلص که عشق به همنوع با تار و پود جان آنان پیوند خورده است؛ غنیمتی ارزشمند و فرصتی بی نظیر است که بهزیستی استان زنجان همواره از آن بهره مند بوده است. سازمانی که با رویکرد مددرسانی به نیازمندان جامعه هدف، در راستای حفظ کیان خانواده های آسیب دیده و آسیب پذیر، نگهداری و توانبخشی معلولان، توسعه پژوهش های کاربردی برای پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی و خدمات رسانی و حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر، با عزمی عظیم و با تلاش خالصانه در این راه مهم به خدمت رسانی جامعه می پردازد وبا نگاه به افق آینده شفافیت، عقلانیت و نگاه سیستماتیک مسیرتبدیل شدن به سازمانی مطالبه گر را طی می کند  و در این میان باید اذعان داشت که نیروهای خدوم و تلاشگر، رهروان راستین قافله انبیا، اولیا خداوند متعال می باشند چرا که همواره در تاریخ بشریت، کمک رسانی به انسان ها، محور و اساس زندگی کسانی بوده که عشق و دلدادگی به خداوند متعال را داشته اند. .
اینجانب بر خود فرض می دانم فرا رسیدن هفته بهزیستی را به همه مهرورزان فداکار، مدیران، کارشناسان، مددکاران و به خصوص جامعه هدف بهزیستی استان زنجان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.
 
محمد محمدی
مدیرکل بهزیستی استان زنجان

کد خبر 19582

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد