پیام تبریک مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان، دکتر عزیزاله جهان تیغ ، در پیامی چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی را به این شرح تبریک گفت :

در گذار تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی هستند ایامی که به یقین می توان آن را یوم الله نامید ، و چه مبارک است روزی که حاصل تلاشهای شهید والاگهر فیاض بخش عزیز به منصه ظهور رسید و سازمانی از جنس مهر ، عطوفت و خدمت صادقانه از بطن آرمانهای ناب انقلاب متولد شد ، سازمانی که دل در گرو خدمت به تمامی اقشار جامعه ، بویژه وارثین جهان ، که همانا مستضعفانند بسته است .

آنچه این سازمان و قداست خدماتش را برجسته می سازد، می توان در بیانات شیوای رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای « کرم الله وجهه» جُست که می فرمایند : هر انسانی واقعا اگر بخواهد یک عمل خالص در خدمت مستضعفان انجام دهد یکی از مکانهایی که این کار در آنجا عملی است  سازمان  بهزیستی می باشد .

آنک در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس این سازمان ، گرامی می داریم سالها تلاش جهادگونه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی ، زدودن چهره بدمنظر محرومیت ، پیشگیری از بروز معلولیت ها و کاهش آلام دردمندان این سامان پر افتخار را و ارج می نهیم یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن این سازمان بویژه شهید والا مقام دکتر محمدعلی فیاض بخش و یاران آسمانی اش را .

الحال همراه با گام دوم انقلاب اسلامی ایران ، سازمان بهزیستی نیز متخصص تر و جدی تر از پیش نیل به تحولی جدید دارد ، طرحی نو با تاکید بر شفافیت و تحول خدمت و ارتقاء سلامت اجتماعی در خانواده . رجاء واثق دارم در این راه پر نشیب و فراز و طریق خطیر با همدلی و تلاش مضاعف پرسنل متخصص و مهراندیش ، خیرین و سازمانهای مردم نهاد همکار ، منتصر و فخور خواهیم بود .

بدینوسیله بر خود لازم می دانم از تلاشها و مجاهدتهای شما همکاران فکور و ارجمندم ، در اداره کل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان ، شهرستانهای تابعه و کلیه مراکز خدماتی زیرمجوعه این اداره کل قدردانی نموده مؤکداً خاطرنشان می کنم خدمت دراین نهاد مقدس توفیقی است که خداوند متعال به شایستگان و مقربینش عنایت می‌نماید و چه زیباست شکرانه این نعمت به خدمت ، استواری قدومتان را در راه تعالی و قرب به خداوند خواستارم.

دکتر عزیزاله جهان تیغ

مدیرکل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان

کد خبر 19574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد