پیام تبریک بمناسبت آغاز هفته بهزیستی و گرامیداشت چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی

ایزدپور گفت : خدمت به بهترین خلق خدا توفیقی الهی است که تنها نصیب عدّه ای می شود که لایق لطف خدایند و سازمان بهزیستی، بعنوان تخصصی ترین سازمان در امر رفاه اجتماعی در ایران است که با برخورداری از نیروهای علمی و تخصصی در راستای کمک به انسانهای نیازمند یاری گری و مشکلات اجتماعی را ریشه یابی و درمان می کند.

بسم الله الرحمن الرحیم
همکاران ارجمند 
با سلام و احترام
در چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی در تحقق شعار " شفافیت، تحول خدمت و ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده " خدمات خالصانه و فداکارانه پرسنل بهزیستی و تداعی خاطرات چهل سال خدمت رسانی به محروم ترین اقشار جامعه است که از مقدس ترین نهادهای نظام اسلامی به شمار می آید.
و از ۲۱ لغایت ۲۷ تیر ماه مصادف با هفته بهزیستی نشانگر تحقق عدالت اجتماعی  با تکیه بر حفظ ارزش‏ها و کرامت والای انسانی وهمیاری مردم نیکوکار و سایر اقشار دلسوزِ است.
خدمت به بهترین خلق خدا توفیقی الهی است که تنها نصیب عدّه ای می شود که لایق لطف خدایند و سازمان بهزیستی، بعنوان تخصصی ترین سازمان در امر رفاه اجتماعی در ایران است که با برخورداری از نیروهای علمی و تخصصی در راستای کمک به  انسانهای نیازمند یاری گری و مشکلات اجتماعی را ریشه یابی و درمان می کند.
اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بهزیستی به کارکنان و خانواده محترمشان و جامعه هدف بهزیستی، تلاش های شما ارجمندان را قدر می نهم سرافرازی ، موفقیت و سلامت شما را تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.
علیرضا ایزدپور
مدیر کل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 19572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد