مشاوره های بهزیستی به خانواده ها برای پیشگیری از آسیب ها کمک می کند

امام جمعه راور در خطبه های نماز جمعه ۲۰ تیرماه با گرامیداشت چهلمین سالگرد فعالیت سازمان و هفته ملی بهزیستی بر ضرورت انجام مشاوره برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از راور ، حجه الاسلام علی تویسرکانی در خطبه های نماز جمعه این هفته ۲۰ تیرماه با تبریک هفته بهزیستی به  کارکنان ، این سازمان را یکی از مقدس ترین سازمان ها در نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت : بهزیستی نقش مهمی در خدمت به گروه های آسیب پذیر جامعه دارد .


وی ضمن تخصصی برشمردن خدمات سازمان بهزیستی ، افزود :  آموزش مهارت های زندگی تاثیر بسیار مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد و عموم مردم باید از این آموزش های استفاده ببرند .


حجه الاسلام تویسرکانی با اشاره به پی آمدهای اقتصادی و روحی – روانی شیوع کرونا بر زندگی مردم به سازمان  ها سفارش کرد که برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از شیوع این ویروس برنامه ریزی دقیق و اصولی داشته باشند .


امام جمعه راور با تاکید بر ضرورت مسئولیت پذیری خانواده ها ، یادآور شد : مشاوره های بهزیستی می تواند به خانواده ها برای پیشگیری از آسیب ها کمک نماید .

            

کد خبر 19526

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد