گرامیداشت هفته بهزیستی از ۲۱ تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بهزیستی کشور از آغاز گرامیداشت چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی از ۲۱ تا ۲۷ تیرماه و با شعار "بهزیستی در گام دوم؛ شفافیت، تحول خدمت و ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده" خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، مسعود آسیما با اشاره به شرایط خاص کشور در مواجه با ویروس کرونا گفت: در برگزاری گرامیداشت چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی تلاش شده در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا از ظرفیت های فضای مجازی و ویدئو کنفرانس بهره گیری کامل شود.

وی به برگزاری برنامه های این هفته در سراسر کشور با توجه به شرایط و وضعیت استانهای درگیر کرونا اشاره کرد و افزود: شروع برنامه های این هفته با نشست خبری رئیس سازمان بهزیستی کشور، رونمایی از سامانه الکترونیکی صدور مجوزهای سازمان بهزیستی و رونمایی از شفافیت صورت های مالی سال ۹۸ سازمان بهزیستی خواهد بود.

دبیر برگزاری گرامیداشت چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی ادامه داد: همچنین در سراسر کشور کارشناسان و مددکاران اورژانس اجتماعی در قالب مانوری با حضور در معابر و میدان های شهرهای مختلف به اطلاع رسانی در حوزه خدمات سازمان بهزیستی خواهند پرداخت.

آسیما گفت: یکی از مهمترین برنامه های این هفته در ۲۲ تیرماه و افتتاح همزمان ۲۱۰۰ پروژه مسکن مددجویان سازمان بهزیستی به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور و تحویل به افراد دارای معلولیت و خانواده های دارای دو معلول به بالا خواهد بود.

وی از تشکیل شورای مشورتی فرزندان سازمان بهزیستی در سطح کشوری و استانی خبر داد و تشریح کرد: این شوراها به منظور بهره گیری از نظرات و پیشنهادات فرزندان موفق و نخبه سازمان بهزیستی برگزار می شود و در این نشست که هم به صورت مجازی و هم حضوری خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی کشور حضور خواهد داشت.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور افتتاح مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد را برنامه روز چهارم این هفته عنوان کرد و افزود: این مراکز علاوه بر درمان، کار اشتغال و بازتوانی افراد بهبود یافته و توانمندسازی آنان را برعهده خواهند داشت. نشست دبیرخانه مناسب سازی، افتتاح نمایشگاه کشوری نقاشی افراد دارای معلولیت در فرهنگستان هنر و رونمایی از تمبر چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی و افتتاح خانه های کوچک توانبخشی برنامه های روز پنجم و روز ۲۵ تیرماه خواهد بود.

وی از افتتاح سامانه نظارتی دیده بان در سراسر کشور و تلفن ۱۴۸۲ به منظور دریافت پیشنهادات و شکایات مردمی به طور همزمان در  سراسر کشور خبرداد و گفت: مردم عزیز کشور می توانند از این طریق موضوعات، نقدها و تذکرات خود را که نیاز است به سازمان انتقال دهند اطلاع رسانی کنند و این پیام ها ضبط و پیگیری خواهد شد و موارد احتمالی نقص کارکردها رفع خواهد شد.

کد خبر 19524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد