دکتر علیرضا حاجیونی: مراکز مثبت زندگی با اهداف بهبود کیفیت خدمات، سرعت و دقت بالا، هزینه های کمتر و جامعیت خدمات راه اندازی می شوند

جانمایی مراکز مثبت زندگی با حضور مدیرکل بهزیستی استان بوشهر در فرمانداری دشتستان  صورت گرفت

دکتر علیرضا حاجیونی مدیر کل بهزیستی استان بوشهر ضمن تقدیر از رییس و کارشناسان بهزیستی دشتستان گفت: مراکز مثبت زندگی با اهداف بهبود کیفیت خدمات، سرعت و دقت بالا، هزینه های کمتر و جامعیت و تجمیع خدمات راه اندازی می شوند.  

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر در رابطه با تفاوت های عمده مراکز مثبت زندگی گفت: انجام خدمات بر بستر الکترونیک، استقرار مراکز در مناطق با تراکم بالای مددجو، خانواده محور و محله محور بودن خدمات و همچنین ارائه خدمات به صورت فعال از تفاوت های عمده مراکز مثبت زندگی با موسسات خیریه، کلینیکهای مددکاری و موسسات غیردولتی فعلی می‌باشد.

مدیر کل بهزیستی استان در ادامه گفت: فعالیت موسسات خیریه فعلی ودر راستای اساسنامه‌ی خود قابل ملاحظه بوده و می توانند ادامه‌ی فعالیت نمایند اما چنانچه بخواهند، می‌توانند مراکز مثبت زندگی را در کنار موسسات خود داشته باشند. وی افزود با توجه به بعد جمعیتی، بیشترین مراکز مثبت زندگی را درشهرستان دشتستان داریم.   

محمد غلامی مشاوره مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ضمن گرامیداشت چهلمین سالروز تأسیس بهزیستی به تشریح اهمیت مراکز مثبت و خدمات آنان و همچین حساسیت مدیریت ارشد استان بر نحوه انتخاب واجدین شرایط و نظارت مستمر کارشناسان بهزیستی استان جهت ثبت نام و بررسی مدارک و انجام مصاحبه ها تأکید نمود. مشاور مدیر کل بهزیستی استان در ادامه ابراز امیدواری کرد بهترین انتخاب ها در جهت ارائه خدمات مناسب به جامعه صورت گیرد

در خاتمه حمید انصاری رییس بهزیستی شهرستان دشتستان ضمن تقدیر از مدیرکل و معاونین بهزیستی استان گفت: همکاران در بهزیستی استان در رابطه با پیگیری و راه اندازی مراکز مثبت زندگی تلاش‌های زیادی نمودند و با توجه به مراکز مثبت زندگی که در حال آغاز به کار هستند، امیدواریم مسئوولین این مراکز با تمام توان به جامعه هدف خدمت نمایند.  

گفتنی‌ست پس از انجام تشریفات فراخوان عمومی، ثبت‌نام متقاضیان، انجام مصاحبه تخصصی و شناسایی متقاضیان با بالاترین امتیاز، ده مراکز مثبت زندگی با توجه به تقاضای فعلی در شهرستان دشتستان جهت واگذاری و برونسپاری خدمات در هفته‌ی بهزیستی، جانمایی و توسط واجدین شرایط انتخاب شد.  

همچنین حداقل ۳ مرکز دیگر میبایست در مرحله‌ی بعد و از بین واجدین شرایط در سطح این شهرستان واگذار شود.

کد خبر 19519

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد