انعقاد تفاهم نامه فی مابین اداره کل بهزیستی و فنی و حرفه ای به مناسبت هفته بهزیستی در راستای توانمندسازی و مهارت افزایی

دکتر حسین نحوی نژاد گفت : این تفاهم نامه در راستای توانمندسازی، مهارت افزایی و آموزش دوره های مختلف فنی و حرفه ای منعقد می گردد تا بستر مناسبی جهت ارتقاء، توانمندی و ایجاد اشتغال پایدار جامعه هدف بهزیستی ایجاد گردد.

تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل بهزیستی و اداره کل فنی و حرفه ای استان گیلان با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد، مدیرکل فنی و حرفه ای دکتر محمد حسینی، معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی آقای جهانبخش،آقای پورقاسم کارشناس مسئول اشتغال بهزیستی ، و مهندس قلیپور  معاونت آموزش و پژوهش فنی و حرفه ای و مهندس رفیع زاده رئیس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ریزی در اداره کل فنی و حرفه ای  گیلان برگزار گردید.

مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد در حاشیه نشست گفت : این تفاهم نامه در راستای توانمندسازی، مهارت افزایی و آموزش دوره های مختلف فنی و حرفه ای منعقد می گردد تا بستر مناسبی جهت ارتقاء، توانمندی و ایجاد اشتغال پایدار جامعه هدف بهزیستی ایجاد گردد.

وی افزود : هدف از انعقاد این تفاهم نامه استفاده از امکانات و ظرفیت های بالقوه دو دستگاه در راستای ارتقاء سطح مهارت آموزی در تمام زمینه ها و ارائه آموزش در استان می باشد.

دکتر حسین نحوی نژاد در ادامه گفت : در راستای این تفاهم نامه آموزش در کلیه مراکز دولتی برای بیماران بهبود یافته از اعتیاد رایگان بوده و همچنین 40درصد هزینه های آموزش در کلیه آموزشگاه های آزاد تحت نظارت فنی و حرفه ای  بر اساس این تفاهم نامه بر عهده بهزیستی گیلان می باشد.

گفتنی است : این تفاهم نامه در 11 ماده تنظیم گردیده است .

کد خبر 19517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد