گرمسار | نشست تخصصی دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

یکی از اهداف عالیه در اداره کل بهزیستی استان سمنان پیشگیری از معلولیت ها، آسیب های اجتماعی، توانمند سازی جامعه هدف و اقدام به موقع و به هنگام در آسیب های اجتماعی می باشد که در تحقق این هدف والا نیاز به همکاری بیش از پیش برون سازمانی و دستگاه های اجرای همکار و همراه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان نشست تخصصی دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرمسار برگزار شد.

این جلسه با حضور علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان، محمد نسیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار، اردشیر مطهری نماینده مردم شریف شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستان های گرمسار و آرادان و جمعی از مدیران شهرستانی در محل فرمانداری برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه ضمن فرارسیدن چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور و گرامی داشت یاد و خاطره شهید والامقام و موسس سازمان بهزیستی کشور دکتر محمد علی فیاض بخش ابراز داشتند : سازمان بهزیستی کشور با دارا بودن بیش از ۱۷۰ ریز فعالیت و سازمان پیش رو در آسیب های اجتماعی دارای چالش ها و مشکلاتی است که این امر نیاز به هم افزایی و توجه بیش از پیش مسئولین دارد.

ایشان در ادامه بیان داشتند : یکی از اهداف عالیه در اداره کل بهزیستی استان سمنان پیشگیری از معلولیت ها، آسیب های اجتماعی، توانمند سازی جامعه هدف و اقدام به موقع و به هنگام در آسیب های اجتماعی می باشد که در تحقق این هدف والا نیاز به همکاری بیش از پیش برون سازمانی و دستگاه های اجرای همکار و همراه است.

ایشان با بیان این مطلب که اداره کل بهزیستی استان سمنان در حال حاظر  ۲۶ هزار نفر را تحت حمایت خود دارد که از این تعداد دوازده هزار نفر را معلولین تشکیل می دهند گزارشی از اقدامات و فعالیت ها این اداره کل در امر خدمت رسانی به جامعه هدف داشتند و یکی از اهم فعالیت های این اداره کل را در ایام کرونا افزایش کابین های خط اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و افزایش ساعت کار خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بیان داشتند .

مدیرکل بهزیستی استان سمنان یکی از قوانین مهم در امر خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور را قانون حمایت از افراد دارای معلولیت برشمردند که نیازمند تامین اعتبار کشوری است تا بتوان بخش عمده مشکلات و نیازهای جامعه هدف را بر طرف کرد .

در پایان این جلسه نامه ی توسط مدیرکل بهزیستی استان سمنان با موضوع درخواست ها ، اعلام چالش ها ، مشکلات و پیشنهادات سازمان بهزیستی کشور  و بهزبستی استان تهیه شده توسط اداره کل بهزیستی تحویل نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گردید .

کد خبر 19511

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد