کبودراهنگ| بهره برداری 9 واحد مسکن مددجویی در هفته بهزیستی

به مناسبت فرارسیدن هفته بهزیستی 9 واحد مسکونی در شهرستان تحویل مددجویان تحت پوشش خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رئیس بهزیستی شهرستان با تشریح برنامه های قابل اجرا در چهلمین سالگرد تاسیس  سازمان بهزیستی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن هفته بهزیستی از 21 الی 27 تیرماه و با توجه به مشکل کرونا برنامه های پیش بینی شده با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا وعملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح 9 طرح مسکن مددجویی شهری و روستایی گفت: در حوزه مسکن تلاش شده است با پرداخت وام مسکن، پرداختی بلا عوض از سوی سازمان و با مشارکت خیرین و خود مددجو در راستای خانه دار شده اقشار نیازمند گامی برداشته شود.

جعفری نیکو  افزود :در هفته بهزیستی افتتاح کارگاه تولیدی، رشته بری2 طرح موفق در حوزه اشتغال و گروه همیار وخودیار روستایی در راستای توانمند سازی و ارتقا سلامت اجتماعی توانمند سازی یا خودکفایی افرادی که به هر دلیلی نیازمند حمایت‌های اجتماعی هستندبرنامه ریزی شده است.

رئیس بهزیستی شهرستان بیان کرد: دیداربا نماینده مجلس شهرستان، دیدار با  امام جمعه و فرماندار، غبار روبی مزار شهدای گمنام، سرکشی به منزل مددجویان ودلجویی از خانواده معلولین و زنان سرپرست خانوار،اهداء سبد غذایی به مددجویان تحت پوشش، بازدید از مراکز غیر دولتی توانبخشی، پیشگیری واجتماعی، برگزاری دوره های آموزشی غیر حضوری از دیگر برنامه های هفته بهزیستی می باشد.

کد خبر 19505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد