پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان قم به مناسبت هفته بهزیستی

مدیر کل بهزیستی استان قم طی پیامی هفته بهزیستی را تبریک گفت

متن پیام مدیر کل بهزیستی استان قم به شرح ذیل است :

بسمه تعالی

      بسیار بجا و شایسته دیدم قبل از هر نکته ای در آستانه چهلمین سالروز تولد فرزند انقلاب ، سازمان بهزیستی کشور به دو فراز از منویات مقام معظم رهبری اشاره نمایم تا هم بیشتر به وظایف خود توجه نمائیم و هم جایگاهی که در آن مشغول خدمت هستیم را بهتر بشناسیم .

ایشان در فرازی می فرمایند :

هر انسانی واقعا اگر بخوا هد یک عمل خالص در خدمت مستضعفان انجام دهد یکی از مکانهایی که این کار در آنجا عملی است سازمان بهزیستی است.

و در نوشتاری به مناسبت روزجهانی معلولین ا شاره می نمایند :

مسئول حقیقی کمک به معلولان فقط سازمان بهزیستی نیست، بلکه همه ی مردم، بخش های دولتی، غیر دولتی و سازمان های انقلابی هستند. هرچه ممکن است در سطح کشور خدمات مربوط به بهزیستی را باید گسترش داد و از نیروی مردم برای گسترش این خدمات حداکثر استفاده را کرد.

همکاران محترم و جامعه هدف شریف بهزیستی طبق قوانین مصوب کشور : سازمان بهزیستی با رویکرد مددرسانی به نیازمندان جامعه ، در راستای حفظ کیان خانواده های آسیب دیده و آسیب پذیر ، اصلاح و ارشاد ناسازگاران و آسیب دیدگان اجتماعی ، نگهداری و مراقبت و توانبخشی معلولان ، توسعه پژوهش های کاربردی برای پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی و خدمات رسانی و حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر ، با عزمی راسخ و با تلاشی خالصانه و پایان ناپذیر در خدمت جامعه است و امروز با بازنگری خدمات ارائه شده و بررسی نقاط قوت و ضعف در تلاشیم با راه اندازی مراکز مثبت زندگی بازهم خدمات بهزیستی را در دسترس تر قراردهیم و باز هم از ظرفیتهای بی بدیل مردمی و بخش غیردولتی و گسترش خیرجمعی بهره مند شویم .

اینجانب ضمن تبریک هفته بهزیستی ، هفته ارج نهادن به مهروزی و دوستی، هفته صفا و صمیمیت، هفته مهربانی و یاری. این هفته باشکوه و پرمهر را به همه همکاران محترم در کلیه سطوح مدیریتی ، کارشناسی ، خدماتی ، مراکز تابعه و همچنین جامعه هدف شریف سازمان تبریک عرض نموده و از تلاشهای ارزنده شما در سال گذشته خصوصا در زمینه مدیریت ، پیشگیری و کاهش شیوع بیماری کرونا قدردانم . امیداست در پناه الطاف خداوند مهربان سلامت و سعادتمند باشید.  

دکتر مهدی پهلوانی

مدیر کل بهزیستی استان قم

کد خبر 19488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد