کرمان|راه اندازی مراکز روزانه را برای حمایت از عواطف سالمندی و حفظ بنیان خانواده بر مراکز شبانه روزی ترجیح می دهیم

آیین گشایش بنیاد خیریه فرهنگی – تفریحی روزانه سالمندان خانه خورشید سبزواران با حضور مدیر کل و کارشناسان حوزه توانبخشی بهزیستی استان کرمان و معاون بهزیستی شهرستان کرمان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی کرمان با بیان اینکه دوره نوجوانی و جوانی را برای داشتن سالمندی سالم مدیریت کنیم عنوان کرد : راه اندازی مراکز روزانه را برای حمایت از عواطف سالمندی و حفظ بنیان خانواده بر مراکز شبانه روزی ترجیح می دهیم .

صادق زاده با اشاره به حفظ نشاط و شادابی سالمندان در این دوره گفت : با رعایت تغذیه سالم در دوره های قبل از رسیدن به سالمندی می تواند زمینه داشتن سالمندی سالم را فراهم نماید .

وی با تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی دوره سالمندی اظهار داشت : باید برای بهبود شیوه زندگی سالم در دوره سالمندی علاوه بر ارائه خدمات مراقبتی ، برگزاری دوره های آموزشی و خودمراقبتی می تواند به ارتقاء آگاهی خانواده ها و افراد جامعه در برخورد با موضوعات سالمندی کمک کند .

در ادامه فاطمه معتمدی مدیر عامل بنیاد خیریه فرهنگی – تفریحی سالمندان خانه خورشید سبزواران با اشاره به اهداف این مرکز گفت : برگزاری کارگاه های آموزشی، تست قندخون، فشارخون و چکاپ سلامتی، برنامه های ورزشی، اردوهای تفریحی، همایش های پیاده روی از جمله برنامه هایی است که در این مرکز  پیش بینی شده است.
وی در ادامه افزود : تاسیس کلوپ سالمندان فرصت مناسبی را برای ایجاد همدلی و مشارکت اجتماعی  دربین قشر سالمندان ایجاد می کند.

کد خبر 1948

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد