نظرآباد | ‌ برگزاری جلسه شورای سالمندان شهرستان نظرآباد

توجه به امور سالمندان و تکریم این عزیزان از مهمترین وظایف ماست و این موضوع در تعالیم دینی ماهم به دفعات سفارش بسیار شده است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : روز چهارشنبه مورخ ۱۸ تیرماه اولین جلسه شورای سالمندان شهرستان نظرآباد به دبیری اداره بهزیستی در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان و با حضور شفیعیان معاون عمرانی فرماندار این شهرستان و حضور اعضاء ستاد سالمندان برگزار گردید.

در این جلسه شفیعیان اظهار داشت: توجه به امور سالمندان و تکریم ایشان از اهم وظایف ماست و این موضوع در تعالیم دینی ماهم به آن سفارش بسیار شده است.

وی با اشاره به تشکیل منظم جلسات شوراء حضور فعال رؤسای ادارات را خواستار شده و بیان کرد: ادارات شهرستان باید در جلسات بعدی گزارش مستند و مصور خود و همچنین برنامه های هفته تکریم سالمندان را به فرمانداری و بهزیستی اعلام نمایند.

در ادامه « افشار » معاون توانبخشی بهزیستی نظرآباد ضمن تقدیر از میزبانی فرمانداری شهرستان و حضور رؤسای ادارات در جلسه، مبحث رسیدگی به امور سالمندان را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت تا ۱۵ سال آینده جمعیت جامعه ما رو به سالمندی خواهد رفت و باید از امروز زیرساخت های لازم ایجاد گردد تا بعد ها دچار مشکل نشویم. 

 از اهم مصوبات این جلسه میتوان به تاسیس بنیاد فرزانگان جهت مشارکت سالمندان شهرستان نظرآباد، انتخاب بلوار شهید سلطانی و پارک شهر به عنوان پایلوت مناسب سازی جهت فعالیتهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی سالمندان و تهیه کارت منزلت برای سالمندان جهت استفاده نیم بها از مراکز فرهنگی ورزشی و اعلام برنامه های هریک از ادارات عضو شورای سالمندان به مناسبت هفته تکریم سالمندان در مهرماه به دبیرخانه شورا واقع در بهزیستی شهرستان می توان اشاره کرد.

کد خبر 19479

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد