نظرآباد | نشست ستاد مناسب سازی اماکن و معابر عمومی شهرستان نظرآباد برگزار شد

معاون عمرانی فرمانداری نظرآباد بحث مناسب سازی اماکن و معابر عمومی و به خصوص ادارات شهرستان را از اولویتهای مهم برشمرد و اظهار داشت: ادارات شهرستان نظرآباد باید با نظارت و دستورالعمل کمیته فنی این ستاد ساختمان های تحت نظارت خود را با توجه به امکانات و منابع موجود برای تسهیل در تردد معلولین و جانبازان عزیز مناسب سازی نمایند.

‌ 
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز :نخستین نشست فصلی ستاد مناسب سازی اماکن و معابر عمومی به دبیری بهزیستی شهرستان نظرآباد در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان و با حضور شفیعیان معاون عمرانی فرماندار این شهرستان و حضور اعضای ستاد در روز چهارشنبه 18 تیرماه برگزار گردید.

در این جلسه معاون عمرانی فرمانداری نظرآباد بحث مناسب سازی اماکن و معابر عمومی و به خصوص ادارات شهرستان را از اولویتهای مهم کاری برشمرد و اظهار داشت: ادارات شهرستان نظرآباد باید با نظارت و دستورالعمل کمیته فنی این ستاد ساختمانهای تحت نظارت خود را با توجه به امکانات و منابع موجود برای تسهیل در تردد معلولین و جانبازان عزیز مناسب سازی نمایند.

وی با اشاره به تشکیل منظم جلسات ستاد حضور فعال روسای ادارات را خواستار شده و بیان کرد: تمامی ادارات باید در جلسات بعدی گزارش مستند و مصور خود را در این خصوص به فرمانداری و بهزیستی اعلام نمایند.

در ادامه معاون توانبخشی بهزیستی نظرآباد ضمن تقدیر از فرماندار و تلاشهای صورت گرفته توسط ادارات آنها را ناکافی دانست و اظهار داشت: مفاد قانونی مناسب سازی بصورت بخشنامه دستورالعمل اجرایی توسط سازمان برنامه و بودجه ابلاغ گردیده و انشاالله در برنامه های عمرانی ادارات شهرستان مبحث مهم مناسب سازی لحاظ گردد.

سپس کارشناس توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد ضمن تشکر از معاون عمرانی فرمانداری و اعضای ستاد به اهم فعالیتهای دبیرخانه ستاد مناسب سازی در سطح شهرستان و بازدیدهای صورت گرفته گزارش مبسوطی را مطرح و به مفاد قانونی ضرورت مناسب سازی اماکن و معابر عمومی را برای حاضرین بیان کرد.

 از اهم مصوبات این جلسه میتوان به تشکیل کمیته فرعی ستاد مناسب سازی جهت بازدید میدانی از شهر نظرآباد و انتخاب چند مورد از معابر اصلی شهر جهت مناسب سازی، ایجاد رمپ در محلهای پرتردد شهر توسط شهرداری، نصب تابلوهای پارک خودروی معلولین، اصلاح تعدادی از خودپردازهای بانک های شهرستان ویژه استفاده معلولین، اصلاح رمپ بیمارستان امام حسن مجتبی(ع)، اصلاح خودپردازهای بانکها در سطح شهرستان و ارسال گزارش فعالیت ادارات به دبیرخانه ستاد واقع در بهزیستی شهرستان اشاره کرد.

کد خبر 19478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد