پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در پیامی فرا رسیدن هفته بهزیستی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر « مرضیه فرشاد » در پیامی فرا رسیدن هفته بهزیستی را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:
بهزیستی در چهلمین سال تاسیس و در گام دوم با رویکردی اجتماعی  و با شعار " شفافیت، تحول خدمت، ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده " تلاش دارد  تا  هر چه بیشتر و بهتر در مسیر ایجاد بستر مناسب؛ جهت آسیب زدایی و ایجاد نشاط و شادی در جامعه  هدف و حتی فراتر از آن، برای آحاد مردم گام بر دارد.
امیدوارم امسال با ابتکارات نو، همدلی و وحدت هرچه بیشتر و استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن از جمله پتانسیل شرکای اجتماعی در بخش دولتی و خصوصی، بویژه خیرین گرانقدر و سمن های فعال؛ با شفافیت تمام برای توانمندسازی اقشار مختلف جامعه، گامی موثرتر در راستای ارتقای هرچه بیشتر سلامت اجتماعی برداریم.
امروز بهزیستی استان در گام دوم با شعار " شفافیت، تحول خدمت، ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده " خدمت بی ادعا را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است تا به عنوان نهاد اصلی و تاثیر گذار در حوزه رفاه اجتماعی، سلامت اجتماعی جامعه را ارتقاء دهد.
اینجانب ضمن قدردانی از تلاش خالصانه و بی ادعای همکاران خدوم و صبور خویش در بهزیستی استان، هفته بهزیستی را خدمت تمامی همکارانم، جامعه هدف و تمامی شرکای اجتماعی بهزیستی استان در بخش دولتی و خصوصی تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای همگان آرزوی سلامتی و موفقیت را دارم.

کد خبر 19471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد