شاهرود ا دیدار امام جمعه شاهرود با اعضای جامعه معلولین جسمی حرکتی

حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه شاهرود با اعضای جامعه معلولین جسمی حرکتی شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، حجت الاسلام امینی در جمع جامعه معلولین جسمی حرکتی شهرستان شاهرود حضور یافت.

وی با بیان اینکه الطاف خداوندی به شکلی دیگر شامل حال معلولان شده است، گفت:خداوند تمامی نعمت ها را به همه افراد نداده؛ اما برخی از نعمت ها را در دیگری تقویت کرده است. مثلا اگر معلولانی از دیدن محیط پیرامون خود محروم هستند، در عوض دارای حافظه بسیار بالایی بوده که افراد سالم از آن برخوردار نیستند.

امینی با اشاره به خدمات انقلاب و نظام به معلولین، اظهار داشت: امروزه دیگر معلولیت، محدودیت نیست و معلولان با الگوبرداری از توانخواهان موفق و همچنین استفاده از ظرفیت های سازمان بهزیستی در زمینه های مختلف به موفقیت می رسند.

ایشان در ادامه افزود:باید به معلولان نگاه مهربانانه داشت نه نگاه ترحم انگیز و اگر این مهم توسط تمامی آحاد جامعه شکل گیرد. ‌

 حجت الاسلام والمسلمین  امینی امام جمعه شاهرود بر آموزه های دین اسلام بر مهربانی با ایتام، معلولین تاکید داشت و تصریح کرد:استخدام و استقلال شغلی معلولان در دستگاههای دولتی بهره مندی آنان از حقوق جامع معلولان در رفع بسیاری از مشکلات آنان تاثیر گزار است ...

ارائه گزارش توسط نماینده جامعه معلولین جسمی حرکتی از فعالیت های جامعه  از دیگر برنامه های این دیدار بود.

کد خبر 19469

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد