استان سمنان ا   نیروی انسانی توانمند  ارائه خدمات  متخصص به افراد نیازمند

در ۴ سال اخیر بیش از ۲۵درصدی پرسنل بهزیستی استان سمنان کاهش یافته است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در شورای اداری این اداره کل که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان برگزار شد اظهار داشت : بیش از ۲۰۰ کودک در مراکز شبانه‌روزی تحت نظارت بهزیستی استان سمنان نگهداری می شوند و  به صورت شبانه‌روزی از سوی این سازمان خدمات دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به گستردگی خدمات در بهزیستی تصریح کرد: در مجموع بیش از ۲۵ هزار نفر در استان به‌صورت مستقیم از خدمات سازمان بهزیستی بهره‌مند هستند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از ارائه خدمات از سوی این نهاد حمایتی در شهرستان‌های هشت‌گانه استان خبر داد و اضافه کرد: بیشترین مدد جویان استان در شاهرود و دامغان ساکن هستند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ضمن تبریک هفته بهزیستی از برگزاری ۳۰ عنوان برنامه به این مناسبت خبر داد و افزود: همزمان با هفته بهزیستی ۱۲ طرح در استان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به فعالیت مراکز تحت ‌نظر این اداره کل در استان گفت: در حال حاضر ۳۴۲ مرکز ارائه خدمات تحت نظارت بهزیستی در سطح استان فعالیت دارند. 

ایزدپور از کاهش کارکنان این اداره کل در چهار سال گذشته خبر داد و گفت: کارکنان بهزیستی در استان سمنان از ۴۵۰ نفر در سال ۹۴ به ۳۱۸ نفر در سال ۹۸ رسیدند.

وی همچنین با اشاره به لزوم پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از پیش‌بینی تمهیداتی در همین راستا خبر داد و افزود: تمام خدمات حوزه پیشگیری بهزیستی استان در راستای کاهش میزان طلاق و آسیب‌های اجتماعی و خانواده است.

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد: طرح‌های "ماد " و "مانا" با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی با مشارکت آموزش و پرورش در حال انجام است.

کد خبر 1946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد