نزدیک به چهل افتتاح همزمان با چهلمین سالگرد تاسیس بهزیستی

زنجان | مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان از افتتاح و کنگ زنی نزدیک به چهل طرح و برنامه همزمان با هفته بهزیستی و گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی خبرداد و گفت : این افتتاح ها 21 لغایت 27 تیرماه و همزمان با هفته بهزیستی با شعارشفافیت ،تحول خدمت ،ارتقاسلامت اجتماعی در خانواده در شهرهای زنجان ،طارم ،خدابنده برگزار خواهد شد .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رباب موحد  گفت :  سازمان بهزیستی کشور از مهمترین نهادهای تخصصی، حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می‌نماید .

وی افزود :در هفته بهزیستی 15 واحد مسکونی مددجویی، 13 طرح خود اشتغالی  ،  ساختمان اداری طارم ، مراکز مثبت زندگی  ،  مرکز  غیرانتفاعی cbr ، مرکز مشاوره خانواده  و دیگر طرحها در سطح استان افتتاح می گردد .
وی با اشاره به کلنگ زنی  مرکز نگهداری معلولین کم توان ذهنی بالای 14 سال تصریح نمود : در حال حاضر 14 مرکز روزانه و 10 مرکز شبانه روزی  در حوزه توانبخشی  که 6 مرکز جهت نگهداری شبانه روزی معلولین کم توان ذهنی تاسیس گردیده است .

دبیر ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در زنجان از کلنگ زنی اولین مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست وبدسرپرست خیرساز در زنجان خبرداد و خاطرنشان کرد : به همت بلند خیران اولین مرکز غیردولتی  نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست  به همت یک خیر در زنجان به منظور  کلنگ زنی خواهد شد .

موحد یادآور شد: طبق افکار سنجی صورت گرفته از طریق مرکز ایسپا اعتماد مردم به بهزیستی افزایش یافته که این اعتماد را می توان در افزایش چشمگیر کمک های مردمی به بهزیستی  و حضور خیرین در بهزیستی شاهد بود .
وی فضاسازی شهری ،پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی از شبکه اشراق و اطلاع رسانی وسیع خدمات بهزیستی را از دیگر برنامه های این ایام معرفی نمود .

کد خبر 19449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد