تشدید پروتکل های بهداشتی در مراکز تحت نظارت

رئیس کمیته پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماریهای واگیر بهزیستی استان از تشدید پروتکل های بهداشتی در مراکز تحت نظارت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیرکل و رئیس کمیته پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماریهای واگیر بهزیستی استان از تشدید پروتکل های بهداشتی در مراکز تحت نظارت خبر داد و گفت: با توجه به اوج گیری دوباره شیوع کرونا ویروس و برخی بازگشایی ها مراکز تحت نظارت به دقت رصد و با با هرگونه قصور احتمالی در رعایت پروتکل های بهداشتی به شدت برخورد خواهد شد. 

حمیدرضا الوند افزود: تمامی مراکز بازگشایی شده  بخصوص مراکز شبانه روزی باید به دقت توسط کارشناسان مورد نظارت و بازرسی قرار بگیرند تا از هرگونه شیوع احتمالی پیشگیری و یا مداخله مناسب صورت پذیرد. 

رئیس کمیته پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماریهای واگیر بهزیستی استان تمامی مراکز موظف به تامین نیروی جایگزین برای مواقع ضروری و در صورت ابتلای مراقبین خواهند بود ضمن اینکه تمامی مراقبین بکارگیری شده می بایست قبل از حضور در مراکز و بصورت روزانه مورد ارزیابی از نظر ابتلا قرار بگیرند. 

الوند خاطرنشان کرد: مراقبینی که دارای علائم باشند به مدت دو هفته قرنطینه خواهند شد و در زمان قرنطینه ایشان از نیروهای جایگزین استفاده خواهد شد. 

مدیرکل  بهزیستی استان گفت: مراکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد در شهرهای قرمز تعطیل بوده و در شهرسهای با وضعیت زرد و سفید با 50 درصد ظرفیت پذیرش انجام می شود

حمیدرضا الوند گفت 6 معتاد متجاهر مبتلا به کرونا پس از طی مدت زمان قرنطینه و بازیابی سلامتی در بخش های بستری مرکز درمان و بازتوانی معتادان موضوع ماده 16 ساماندهی  شده اند.

رئیس کمیته پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماریهای واگیر بهزیستی استان افزود: پذیرش های جدید در مراکز شبانه روزی در صورت مشاهده موارد مشکوک تا اطلاع بعدی ممنوع خواهد بود. 

کد خبر 19428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد