«دکتر محمد عباسی» سرپرست توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور  شد

دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور،طی حکمی «دکتر محمد عباسی» را به عنوان سرپرست توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛متن حکم به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمد عباسی

نظر به مراتب تعهد، دانش و پیشینه ارزشمند جناب عالی به موجب این حکم به عنوان«سرپرست توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور» منصوب می شوید.

با عنایت به تغییرات پرشتاب و بنیادین جوامع امروزی، طراحی و تدوین استراتژی‏های توسعه سازمانی با نگرشی جامع و راهبردی، مبتنی بر برنامه های تحول، بهبود فرایندها و افزایش اثربخشی و توجه ویژه به کارکنان کارآمد و دانش محور بعنوان منابع کلیدی سازمان در راستای تقویت جایگاه سازمان، ارتقاء بهره وری و  تحقق اهداف پیش رو، بمنظور مدیریت صحیح گذر از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب، ضرورتی اجتناب پذیر خواهد بود. در چنین فضایی سازمان‏های حمایتی و خدمت دهنده، مسئولیتی خطیر و مضاعف برعهده دارند. لذا انتظار دارم ضمن بهره گیری از خرد جمعی و ظرفیت‏های کارشناسی موجود، ترسیم راهبردهای عملی و علمی، موجبات راهبری هر چه مؤثرتر مأموریت‏ها و اهداف سازمان را مبتنی بر اولویت‏های ذیل فراهم نمایید.

۱- بهره گیری از نظام کارآمد و روش‏های نوین و علمی مدیریت منابع، و ترسیم شفاف راه‏های افزایش اثربخشی و شکوفایی منابع انسانی و توسعه حس مشارکت در برنامه ها 

۲- پایش و نظارت مستمر بر عقد قراردادها، مناقصه ها، مزایده ها، و پیگیری تدوین آئین نامه ها و دستورالعمل های حقوقی سازمان

۳- نظارت بر اجرای سیاست‏ها و خط مشی های مربوط به پیش بینی، تخصیص و امور بودجه عملیاتی، و ارزشیابی و تجزیه و تحلیل اعتبارات پیشنهادی، هزینه ای و ... با توجه به طرحها و برنامه های مصوب سازمان

۴- فراهم آوردن مبنایی برای پیشرفت کارکنان، ایجاد رضایتمندی و انعطاف پذیری نسبت به سازو کارهای تغییر و نیل به چشم‏انداز مشترک

۵- تدوین خط مشی مناسب و اجرایی و ابلاغ فرایندهای شفاف اداری جهت توسعه متوازن و استقرار نظام هماهنگ و ایجاد فرصت‏های برابر شغلی و نهادینه سازی مبانی مدیریت و کارآمدسازی روشهای موثر در فرایند هدایت شغلی، اصلاح ساختار، جذب، نگهداشت و مشارکت سرمایه انسانی

۶- نیازسنجی و نظارت بر حسن اجرای جریان توزیع نیروی انسانی براساس شاخص‏ها و ضوابط مصوب با رویکرد افزایش دلبستگی و تعلق خاطر سازمانی کارکنان و تقویت حس اعتماد ایشان

۷- بازبینی و بررسی تطبیقی سیستم های ترفیع، ارتقاء و تشخیص نارسایی ها جهت انگیزش، جبران خدمت و حقوق و مزایای کارکنان

۸- نظارت بر امور مالی و محاسباتی و هزینه ها و تنظیم و صدور اسناد مالی و وصول اعتبارات تخصیصی براساس قوانین و مقررات

۹- توسعه دانش، بهبود سطح مهارت شغلی و حرفه ای منابع انسانی از طریق بهره گیری از ظرفیت‏ها و فرصت‏های آموزشی و توانمندسازی منابع انسانی از طریق بکارگیری فن آوری های نوین و سازوکارهای مبتنی بر اصول مدیریت دانش

۱۰- نظارت بر ارائه صحیح خدمات پشتیبانی سخت افزاری و طراحی بسته های مناسب نرم افزاری برای انجام فعالیت واحدهای مختلف ستادی

توفیق روزافزون جناب عالی را در انجام وظایف محوله از درگاه خداوند منان مسألت می‏ نمایم.

دکتر وحید قبادی دانا

معاون وزیر و رئیس سازمان

کد خبر 19400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک