گزینش 600نفر در طرح مثبت زندگی؛ افتتاح اولین مرکز مثبت زندگی همزمان با هفته بهزیستی

رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته بهزیستی اولین مرکز مثبت زندگی در خراسان رضوی افتتاح می شود

منوچهر عدالت جو، رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارداشت: هزار و 76نفر برای مراکز مثبت زندگی در سامانه ثبت نام کردند که پس ارزیابی 600نفر به مصاحبه دعوت شدند و در مجموع 181نفر انتخاب می شوند.

وی افزود: خدمات سطح یک بهزیستی که به مددجویان ارائه می شود در این مراکز پوشش داده خواهد شد و خدمات بر اساس محله محوری خواهد بود و خدمات معلولین در سطح محلات استان ارائه می شود. تمامی این خدمات در بستر شبکه و اتوماسیون اداری ارائه می شود.

عدالت جو عنوان کرد: در گام اول 22 خدمت به مددجویان ارائه خواهد شد که کارهای مددکاری و تشکیل پرونده، تقاضاهای کمیسیون ماده 26، تقاضای فرزند خواندگی، خدمات پیشگیرانه، غربالگری از جمله خدماتی است که در مراکز مثبت زندگی ارائه می شود.

رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری اداره کل بهزیستی خراسان رضوی تصریح کرد: در هفته بهزیستی که انتهای تیرماه است اولین مرکز مثبت زندگی در خراسان رضوی کلید خواهد خورد و تمامی مجوزها و پرونده ها در بستر IT انجام خواهد شد که می تواند یک تحول و اتفاق خوب در حوزه اداری باشد.

کد خبر 19398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد