آغاز گزینش مراکز مثبت زندگی در گلستان

در راستای تسهیل و تسریع در فرایند استقرار و فعال سازی مراکز مثبت زندگی در هفته بهزیستی ،نشست کارگروه عملیاتی مراکز مثبت زندگی صبح امروز شنبه 14 تیرماه در این اداره کل برگزارشد.

مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه با اشاره به مزایای فرآیند ارائه خدمات بهزیستی دراین گونه مراکز گفت:   447 نفر متقاضی برای تشکیل مراکز مثبت زندگی در سامانه ، اطلاعات خودرا ثبت کرده اند که از این تعداد ، مطابق با بررسی های انجام شده ،بیش از300 نفر از متقاضیان ، واجد شرایط دعوت به مصاحبه تعیین شدند.
دکتر غفاری افزود: پس از بررسی های اولیه مستندات بارگزاری شده مدارک متقاضیان ، این افراد که واجد شرایط تشخیص داده شدند  به مصاحبه تخصصی در این اداره کل دعوت شوند.
وی خاطر نشان ساخت: آن عده از متقاضیانی که در ارزیابی اولیه نمره زیر 35 را کسب نمودند،نتوانستند وارد چرخه ی مصاحبه گردند و در صورت انتخاب یک مکان مشترک توسط دو متقاضی مراکز مثبت زندگی ، فردی که مکان مورد نظر در اولویت اول آن باشد مد نظر خواهد بود.
در پایان این نشست مقرشد؛ کلیه افراد متقاضی تاسیس مراکز مثبت زندگی که نمره بالای 50 باشد، جهت انجام سیر مراحل گزینش و استعلام حراست معرفی شوند.
 

کد خبر 19340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد