استفاده از ماسک در ادارات بهزیستی استان مرکزی اجباری می شود

جلسه کمیته پیشگیری و کنترل شیوع کرونا به ریاست امینی مدیر کل بهزیستی مرکزی و با حضور معاونین و اعضای کمیته برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مرکزی مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به مصوبات ستاد ملی پیشگیری از کرونا مبنی بر اجبار استفاده از ماسک در اماکن عمومی و ادارات دولتی گفت: در همین راستا با افرادی که بدون ماسک در محیط اداری حاضر شوند برخورد خواهد شد همچنین به مراجعینی که از ماسک استفاده نکنند، نیز ارائه خدمت  صورت نخواهد گرفت.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی  و جلوگیری از عادی سازی شرایط بخصوص در شهرستانهایی که وضعیت قرمز دارند، افزود: استفاده از ماسک و نیز رعایت فاصله اجتماعی نقش مهم و پیشگیرانه‌ای در کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا دارد.

مدیر کل بهزیستی استان خواستار توجیه مجدد مراکز ارائه دهنده خدمات  بهزیستی در خصوص بحران شیوع کرونا شد و تصریح کرد: نظارت ها و پیگیری وضعیت مراکز تحت نظارت بهزیستی با شدت و حساسیت بالا انجام شود.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر برگزاری دوره ههای آموزشی  کرونا ویروس به صورت هفتگی ، برضد عفونی کردن ساختمان اداره در خارج از ساعات اداری و تهیه اقلام بهداشتی ،ماسک و الکل ودستکش جهت همکاران تاکید نمودند .

امینی با اشاره به  پایان مصاحبه حضوری متقاضیان واجد شرایط تاسیس مراکز مثبت زندگی گفت: 163 متقاضی واجد شرایط جهت مصاحبه حضوری با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی مراحل مصاحبه حضوری را در بهزیستی استان انجام دادند

گفتنی است بیشترین متقاضی تاسیس مراکز مثبت زندگی  از شهرستان اراک هستند

کد خبر 19331

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد