شاهرود | ارائه خدمات مشاوره ای به بیش از  ۶۰۰ نفر

جهانسیر گفت : یک مرکز مشاوره عمومی، یک مرکز مشاوره تخصصی تحصیلی تربیتی ،۳ دفتر مشاوره و یک مرکز سلامت روان محلی با اهداف پیشگیری از آسیب های روانشناختی و اجتماعی، کاهش شیوع و بروز اختلالات روانی و پیامدهای ناشی از آن تحت نظارت بهزیستی شهرستان در حال ارائه خدمت به آحاد جامعه می باشند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان در سال گذشته ۶۵۶ نفر از خدمات مشاوره و روان شناختی در مراکز تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان شاهرود بهره مند شدند.

مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت : یک مرکز مشاوره عمومی، یک مرکز مشاوره تخصصی تحصیلی تربیتی ،۳ دفتر مشاوره و یک مرکز سلامت روان محلی با اهداف پیشگیری از آسیب های روانشناختی و اجتماعی، کاهش شیوع و بروز اختلالات روانی و پیامدهای ناشی از آن تحت نظارت بهزیستی شهرستان در حال ارائه خدمت به آحاد جامعه می باشند .

جهانسیر خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۶۵۶ نفر با مراجعه حضوری به مراکز غیردولتی خدمات مشاوره ای دریافت کرده اند که برای ایشان یک هزار ۶۶ جلسه مشاوره ای برگزار شده است که ۶۱درصد مراجعین را خانم ها و ۳۹ درصد آنها را آقایان تشکیل دادند.

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در ادامه افزود: عمده مشاوره های ارائه شده در خصوص مسائل خانوادگی بوده است که مبلغ ۲۲۲ میلیون ریال بابت مشاوره به ۲۶۳ نفر که تمکن مالی ضعیف داشته اند پرداخت شده است و این مبالغ به مراکز مشاوره تحت عنوان یارانه پرداخت می شود .

کد خبر 19325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد