تقدیر استاندار گلستان از مدیر کل بهزیستی و رییس کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان

در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، دکتر هادی حق شناس_استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان در جمع اعضاء شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت:ظرفیت جامعه شناسان و روان شناسان می تواند در کاهش شیوع اعتیاد در جامعه موثر باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان، استاندار گلستان افزود:مسئله اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر موضوعی اجتماعی و فرهنگی محسوب می‌شود و نیاز است با استفاده از ظرفیت جامعه شناسان و روانشناسان و یاری گیری از ظرفیت دانشگاه در راستای مقابله با این معضل اجتماعی کوشش کرد.
استاندار گلستان گفت: اگرچه تلاش دستگاه‌های اجرایی و مسئول در زمینه مبارزه با مواد مخدر از اهمیت بالایی برخوردار است اما در زمینه مقابله با اعتیاد خانواده‌ها نقش بسیار تاثیرگذاری دارند و می‌توانند با حساسیت لازم مسئله شیوع مواد مخدر را در بین فرزندان و نزدیکان خود دنبال نمایند.

 دکتر حق شناس در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مبارزه با مواد مخدر،از زحمات و تلاشهای دکتر غفاری مدیرکل بهزیستی گلستان و رئیس کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، به پاس اقدامات و مداخلات تخصصی در راستای پیشگیری،کنترل و کاهش آسیب اعتیاد با اهداء لوح سپاس تقدیر کرد

کد خبر 19321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد