تقدیر از مدیر کل بهزیستی استان توسط رئیس کل دادگستری

مظهری رئیس کل دادگستری استان سمنان از تلاشها و زحمات مدیرکل بهزیستی استان به جهت همکاری با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان در مراسمی به مناسبت هفته قوه قضائیه که با حضور امیر بینایی مدیر کل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری،مظهری رئیس کل دادگستری استان سمنان،زمانی معاون دادگستری کل وجمعی از مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد. از علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان بمنظور تلاشها و همکاری با معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه تقدیر و تشکر شد.

متن  تقدیر نامه بدین شرح است:

  مقام معظم رهبری (مدظله العالی):

و از همه مهم تر ایجاد امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم با  معاضدت دستگاههای مسئول،در پرتو اغتنام ازفرصتهای پرشتاب،خواهد توانست توقع شکوفایی و جهش در قوه قضائیه وتحقق اصول مربوط به قانون اساسی را  برآورده سازد  و تحقق فضای اسلامی و اجرای عدالت به معنای واقعی و جلب رضایت پروردگار متعال را به عمل نیک نزدیک کند.

لوح سپاس

جناب آقای ایزدپور

مدیر کل محترم بهزیستی استان سمنان

با اهدای این لوح تقدیر مراتب قدردانی خود را از بذل تلاشهای جنابعالی در همکاری با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان و حضور مستمر درجلسات شورای پیشگیری از وقوع جرم استان و اجرای مصوبات محوله در سال 1398 ابراز نموده، از زحمات جنابعالی صمیمانه سپاسگزاری می نمایم و از درگاه ایزد متعال،در سایه عنایات
حضرت ولی عصر(عج) توفیق و عزت پایدار توأم با سلامت را برایتان آرزومندم.

سید محسن مظهری

رئیس  کل دادگستری استان سمنان

کد خبر 19320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد