شهرستان همدان | افزایش تماس با سامانه مشاوره 1480 به موازات افزایش شیوع کرونا

رئیس اداره بهزیستی شهرستان همدان بر استفاده بیشتر شهروندان از خدمات مشاوره ای تلفنی 1480 و استفاده حضوری از خدمات مراکز خصوصی البته با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان افشاری  دراین بازدید گفت: کارشناسان مستقر در کابین های سامانه مشاوره در استان نیز با به روز کردن اطلاعاتشان در مورد مباحث روانشناختی و البته در مورد تغییر رفتار ویروس کرونا، آماده پاسخ به سوالات متنوع شهروندان هستند.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان همدان در بازدید  از ساختمان سامانه مشاوره تلفنی ۱۴۸۰  بر ضرورت استفاده بیشتر شهروندان از خدمات مشاوره ای تلفنی 1480 و استفاده حضوری از خدمات مراکز خصوصی البته با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

رئیس بهزیستی شهرستان همدان پس از بازدید از از قسمت های مختلف این مرکز، در مورد افزایش آمار تماس ها با توجه به روند رو به رشد شیوع مجدد ویروس کرونا و نوع و طیف سوال های شهروندان با کارشناسان و سوپر وایزر این مرکز گفتگو کرد.

وی  در ادامه افزود: هم اکنون در شهر همدان مرکز مشاوره دولتی در کنار 14 مرکز مشاوره خصوصی خدمات مشاوره ای ارائه می کنند و سامانه مشاوره تلفنی 1480 نیز با حضور سه شیفته کارشناسان و مشاورین از ساعت 8 صبح تا ساعت 12 پاسخگوی شهروندان کل استان هستند.

کد خبر 19293

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد